Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
nu calca in cioburi ca ai sa te spargi in figuri




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
# Crede ca il iubesti si ca tii la el deasta isi tot bate jok , dar nu e asa dragule in timp ce tu umbli cu zdrentele eu imi vad de viata . Apoi a doua dimineata te intorci cu o lacrima falsa si imi spui ''am gresit te rog iartama '' !# ;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Esti singura sau poate chiar ultima la care ma gandesc acum !




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
” Nimic nu doare mai tare decat un lucru inteles prea tarziu.”




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
paste fericit cai iarba deasa




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
..~Cu tine inpreuna..~

..~Am jurat..~

..~Sa nu stam unu fara celalnt..~

..~N`am stiut ca si speranta mea..~

..~Aveaa sa moara ultima..~

..~Cu disperare am vrut sa te pastez..~

..~Dar in iubirea mea n`ai vrut sa crezi..~

..~Nu mai vreau sa`mi stergii oricat ai vrea..~

..~LACRIMA..~




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
dnd ma bronzez la bec




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
azi nu ....ca maine is ocupat ;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Iubitha mea cu ochii ca cacaua, ca cand te vad ma topesc ca carameaua...:D




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
dnd...fac sex cu mata




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
daca faci misto




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
Nu sunt singura in ploaie si vand am cei mai buni prieteni de pe pamant:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Te iubesc si te ador ca pe-o roata de tractor




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
The Besk Mult :* :* :*




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
#. Sunt cliipe in viatsa mea. Cand tsi`as spune tot ce simt :| Daa` stiu ca n`ar conta :( Tu nu m`ai asculta. :-




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Ganduri neinsemnate

Imi zapacesc inima,

Sunt ca ale tale soapte

Cand mi-ai declarat iubirea. by Dia & Roxi




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
if one leg of yours would be Easter and Christmas would be the other foot I would like to visit you between the holidays




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Era o fata care iubea un baiat mult....Intr`o zi el ia zis k ii da papuci...Ea a inceput sa planga spunandui dce? El a zis pentr`u k o are pe alta fata auzind vorbele baiatului ia scris pe telefon-Fara tine nu mai am rost in viata...Si sa aruncat in fata unei masini..Dar un miracol a fost knd a plecat masina de la locul fate..Baiatul a sarutat fata incat ea sa trezit:d:((




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
dnd...ocupat sa vb pe mess




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
am visat intr-o noapte ca pe mine ma strigai, dar cand am deschis larg ochii, tu pe alta sarutai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu