Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
A iubi e bine

dar sa stii pe cine,sa nu spui iubit la orike tâmpit :-) .....FLORYY....cool.




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
mah berbecule ....ti-am zis mahi ca ii popa ....tu nimik ....batman ,batman....




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
ai plecat departe...as vrea sa t strang din nou in bratze...dar imi dau seama ca nu mai pot..toate visele sh sentimentele sau spulberat...at cand pt alta mai lasat..shtiu ca intro zi ma voi resemna..insa nu uita caci asa vei fi sh uh candva




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
ii place indiferenta....dar totusi loveste-o/-l k priviri ciudate...o sa apara dependenta...si vei vedea k vrand nevrand o sa cada pe spate




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
te iubesc iubi sh aqm tiai dat seamna k imi vb k vb reci




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
dnd imi usc pisica si imi plimb parul :P




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
cum credeti ca sa nascut o corcitura asa cum teai nascut u fraiere




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
DnD SA N U spun pe romaneste:JET




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
te iubesc in stil gabana k esti dulce k bomboana........te iubesc in stil armani k sa moara toti dusmani.....si daca nu am ce face te iubesc in stil versace..:-*




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Mergi cu mn la statuie sa-t dau ....




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
dragul meu iubit..negru ji parlit..iti trimit din departare un sicriu ji o lumanare ji sa crezi ca te iubesc..drept in cap ti le trantesc..ji sa crezi ca te ador...iau toporu ji te omor :)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Undeva cineva se gandeste La zambetul tau si se bucura De prezenta ta in viata sa Atunci cand esti suparat adu-ti aminte ca cineva undeva te iubeste




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
interesante




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
E un pic ciudat cum oare.. Fara el ziua n`are culoare.. Si intr`o clipa cu un simplu zambet.. Schimba viata ta :x




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Te iubesc..Nu te-as iubii. :-? Dar parca`.sufletul meu se gandeste la nebunii. >:D




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
a fost odata ca niciodata un baiat(o fata) care nu avea ce face si citea toate mass'urile.Acel baiat(acea fata) nu era decat cel mai mare prost(cea mai mare proasta) din lume!Adica tu!




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
iubirea e ca o floare care anfloreste si dupaia se ofileste




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
DND invatz pisica sa latre...:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
n am timp azi nici maine nici de acum incolo...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu