Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
as vrea sa fiu cu tine ..iar tu ma ignori si ma indepartezi.

din zi in zi ma simt mai ''slaba'' si astept sa fim din nou impreuna........DOAR astept




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
ai sa regreti cand nu voi mai fi ji ai sa plangi in fiecre zi...cand tu ma chemi nu voi veni,regretele sunt prea tarzi...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
Cel Mai Dureros Mod De A`ti Fi Dor De Cineva E Sa Stai Chiar Langa El, Stiind Ca Nu Il Poti Avea...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Profita de dragoste knd stii k o iubesti si esti iubit...k atunci knd vine vreamea despartirii plangi suferi si regreti...Doar amintirea te sapa...knd te gandesti k a fost frumos si akum knd plangi ... atunci radeai si iubeai...akum la sf miam dat seama k am iubit si eu si sfatu meu...profitati k iubiti si sunteti iubit k la sf regreti...Asa k aveti grija dragoste e decat un vis...ce te doare e despartirea regretele si apoi amintirea...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
gfdgfd




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
am stat mult sa ma gandesc la statusul asta




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
dnd daca vrei ceva chear nu ma intereseaza dar daca vrei sa-mi spui ceva exemplu :( ca ma iubesti ) da-mi buzz:/




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
as vrea sa plang dar rad as vrea sa uit dar ma gandesc as vrea sa urasc dar iubeeeesc totul este predestinat




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
te iubesc .......[X:X]...te doresc.......du`te draq k glumsc




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
sunt trista:(:(:(:((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
nimic nu machiaza o domnisoara asa cum o face Adobe Photoshop =))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Sunt singur pe un drum pustiu

De viata mea nimic nu stiu

Imi amintesc doar ca mereu am ajutat

Stiu doar ca am fost respectat

Dar acum unde imi sunt prietenii?

Au uitat de mine

Se distreaza se simt bine!

Au uitat cand la mine ei veneau

Si ma implorau

Sa ii ajut si sa ii rasfat

Si multe sa le dau de invat(by eddy)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
ieri imi vedeam fericirea in tine,ieri simteam fluturi in stomac cand te vedeam,ieri prindeam aripi cand de atingeam...DAR AZI?azi nu mai vad iubirea in tine,care ardea ca o scanteie IERI,AZI vad URA in inima ta,si tristetea ce odata imi iera straina:(:(:(:((((((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
dragostea noastra a inceput at cand u meai zs k o sa ma faci sa-l uit pe madalin dar mai facut sal uit si mai facut sa tin prea mult la tne si mai parasit.teai batut joc de mne ,




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
DnD...ca ma scarpin




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
bula in toiu veri sare pe masa strigand: Paste Fericit!

masa: ce ai bula ca e vara ?!?!

bula de paste sare pe masa strigand: Craciun Fericit !

masa: ce ai bula ca e pastele ?!?!

bula de craciun e suparat... vine masa: Craciun Fericit !

bula: hai mama ca nu tine




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Taci.............in liniste;):)))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
În pădurea cu alune aveau casă 3 pitici...vine pupăza si spune: DND că nu"s aici !!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Baietii din ziua de azi sa-i aduni cu sacul si asa impachetati sa-i trimiti la dracu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Am o gramada de pushtoaice pe strada mea,de 10 ani, 14 ani.. Vor sa fie cineva! Si Dak le intrebi:"cum vrei sa fii knd o sa fii mare?"Ele zic:Vreau sa fiu k Rdk`, fiindca Rdk`e cea mai tare :)):X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu