Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
ce vor baietii.............doar relatii sexuale cu fetele,dar cind acestea ii refuza ei le injosesc in fata tuturor.......incep sa urasc asa numita dragoste a baietilor de astazi:((((((((((




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
sti cei zice un perete celuilalt?.....ne intalnim la colt!:)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
BUZZ cu moaca sparta se unesc introdata dak dai buz la mesu meu si foaie verde maleu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
DnD Daka deranjezi vei avea moolt ghinion credema am uitat ghinionu incepe cu igg




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
pentru tine cere citesti nus da pentru restu sunt:P:P:P




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
foAie verde de bihor nu dA mass cati dAu ignore;)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
de dimineata m-am trezit....

mosul nu era venit....

a ramas inzapezit?......

poate da .....

sau poate..........

sta sa iti citeasca

ce iti doresc eu tie de craciun.......

te iubesc ...si numai bine........

la anu sa fii mai bun........




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
~Ce ` mare e Gradina Domnului [:))] Cu portile deschise [:D] Shi` prostii sar gardu' [=))]~




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
“Pentru ca stiu sa te ignor, sa te bag in seama, pentru ca stiu arta seductiei si o perfectionez in fiecare clipa!”




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
***Cand te uiti la el ma vezi pe mn...cand il atingi pe el te gandesti la mn...cand il saruti pe el te imaginezi ca sunt eu...si...cand il lasi pe el vi la mn...(*) Jeny




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Esti bun cu cei dragi prima data , vrei sa fi bun cu ei si a doua oara dar ei iti intorc spatele ! :( Why ? :




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
ah pupateash pe guritsaa :X sa fim perechea fitsaa :X




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
Cand iubesti simti ca traiesti o clipa de iubire , dar furtuna cand vine dragostea dispare printr-o minune...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
:X love love you




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
IubireA InseamnA UN SufleT IN DouA TrupurI




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
Baietii de azi s-au invatat

Sa corupa fetele imediat

Nu au rabdare folosesc vrajeala

Te vor la ei in pat din prima seara





Nu stiu ce e aia rabdare

Nu-ti mai cumpara o floare

Te duc in club ne dau alcool

Si apoi vor in dormitor




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
nu vreau sa plang, sa sufar,am nevoie de dragostea ta ,eu mor fara tine:-




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
plecata in viatza mea adika stii unde ???.nu nu dp tine sunt .ha ha .....glumesk chiar credeai kas dp tine nu nu,sunt k vaca la pascut




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Foaie verde castravete Ti-am dat head-shot prin perete!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
daaka nu ne-am nasut printzese ne-am nascut perverse



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu