Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Vantul bate usor, de patru zile

Nu-i nici soare nici nor mi-e dor de tine

Vantul bate intr-un fel simi pare bine

Ca-mi aduce cu el dorul de tine




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
"-Tu te-ai mai de cand noi ne-am?

-Nu m-am mai ,dar parca m-as!

-Hai si ne-om!

-Da' daca ne?

-Pana ne noi ne-am!"




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
am invatat d mica sa tac....sa tac sh sa bag la cap!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
vino si ajuta-ma sa zbor....imprumuta0mi aripile tale.....le dau in schimb pentru lume....pentru tot ceea ce am...:-




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
nu rupe firul unei prietenii , caci chiar dak il legi , nodul ramane:(:(:(:(:(:(:(:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
daca iubesti un baiat lasa'l sa plece...daca se va intoarce e al tau....daca nu niciodata nu a fost




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
cand eram tanar fecior ,eram spaima bancilor,umblam noaptea la furat,spargeam cate-in bancomat,furam euro si lei si le dadeam la femei =))=))=)) hai k i tare




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Dumnezeu a zis sa fie lumina iar cei de la electrica a zis teapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
cand team prins cu altu, ai zis ca nu mai ma iubesti, acum ca te-a lasat vi tot la mine




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
Nu te tine,nu te tine sa te indragostesti de mine......




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Vorbele mele dor? Dar ce`ai vrea? Sa te alinte??




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Cand ies afara ma inbrac frumos imii pun un trening si pantofi cu tok Toate femeile se uita la mine , IO nu situ de ce dar cred ca-i de bine =))




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
Dragostea nu are nevoie de cuvinte.....se poate spune TE IUBESC cu o singura privire




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
DND...nu dau autografe azi:P




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
o parte din tine a ramas in inima mea k sa.mi aduka aminte k fericitzi am fst impreuna




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Cu aripile frante

Cu sufletu pierdut

Privirea-n pamant

Un singur cuvant..




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
iubirea e k o eclipsa...cand soarele se innegreste iubirea dispare....




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Vin'o Mama Sa Ma Vezi /Muncitor La Spatii Verzi




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Dupa fiecare ploaie tre sa iasa shi soare,dupa fiecare lacrima un zambet larg apare.....o iau de la capat din nou,dupa orice palma,dupa orice drama.tot ce vad in jur e monotou....calea mea e luminata doar de un felinar......



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu