Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

am fitze si n-ai ce-mi face, alta mama nu mai face :P:d




Statusuri pentru messenger nr.2:

dc sunt bancuri despre blonde?

k sa rada si brunetele....:)))




Statusuri pentru messenger nr.3:

ce sa faci cand te intalnesti o fata ? o d******i, o L***i. faci s*x cu ea si o pozezi goala si de fapt ce imagine are?

nu si-a dat seama ca e o vaca !!!




Statusuri pentru messenger nr.4:

Andreea ii spune Cristinei fata hai la majorat la Nicu la care Cristina dar cati ani face fata ...? Andreea ii raspunde nu stiu fata dar hai sa mergem:)))




Statusuri pentru messenger nr.5:

dak-ti dau una iti joaca dintii hora unirii!! :)) =))




Statusuri pentru messenger nr.6:

spersanuitiiamulttimpsacitestistatusulasta




Statusuri pentru messenger nr.7:

Mi-am aprins becu sa sting lumina…




Statusuri pentru messenger nr.8:

zi de dulce, zi de post, o frate, sunt asa de prost??

=)) plz vot




Statusuri pentru messenger nr.9:

Am intilnit un INGER.Si mi-a soptit SPERANTZA!!!




Statusuri pentru messenger nr.10:

La întâlnirea internaţională a vameşilor se discută la un pahar de şampanie.

Vameşul francez zice:

- Băi eu într-un an mi-am luat castel pe Vallée de la Loire.

Englezul:

- Eu într-un an mi-am luat un lanţ hotelier în Alpi.

Romanul:

- Eu într-un an mi-am luat BMW.

Toţi se uită cu milă la el:

- Aşa nasol e la voi?

- Ei, totuşi BMW e o fabrica măricică…




Statusuri pentru messenger nr.11:

te iubesc pana la stele

ca o carpa pe podele,

parul tau ca coada vacii

cand te vad m'apuca dracii




Statusuri pentru messenger nr.12:

Voi, parintii mei iubiti,

La scoala dak' veniti

Sa o faceti cat mai rar,

Sa fie-n zi de salar,

C-adunam pentru banchete

( Se includ shi toalete).....

In rest,...ne vedem acasa

Pe mess, sau la vreo terasa ,

OK ?




Statusuri pentru messenger nr.13:

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅̅_̅_̅_̲̅K̲̅E̲̅N̲̅T̲̲̲̲̅̅̅̅̅_̅_̅_̅_̅()ڪے




Statusuri pentru messenger nr.14:

DnD ma uit la radio




Statusuri pentru messenger nr.15:

Inteligenta ma urmareste dar eu sunt mai rapida ca ea




Statusuri pentru messenger nr.16:

Sunt un tip frumos,cu ochi albastrii,blond,cu vila,piscina vro 12 masini,nu vreau nimik doar ma laud!! =))




Statusuri pentru messenger nr.17:

j marmota qum facea???

aaaaa......:-/

miauuuu




Statusuri pentru messenger nr.18:

FATA,BRUNETA,1,72; FIERBINTE, DORNICA DE AVENTURA, INDEPLINESC ORICE DORINTA! DAR MAI INTAI DE TOATE CAUTA TI MA VA ROG ABIA ASTEPT SA VA FAC TOATE PLACERILE!

PS: SUNT PE INVISIBLE!




Statusuri pentru messenger nr.19:

poezie poezie...aia mea e de hartie:))




Statusuri pentru messenger nr.20:

Suna Ion la linia fierbinte. Ii rasp aia:sunt aici sunt fierbinte, k ce va pot ajuta. La care Ion:apai suna-ma inapoi:))=)) by Dogger



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu