Mass-uri

Mass nr.1:

Sa nu te-obosesti,....nici sa nu-ti doresti,

Nici sa nu-ndraznesti,.......

Mergi agale,

In ritmul vietii tale !




Mass nr.2:

manual de utilizare a berbecului (apasati pe coada ca sa clacsonatii ii dai un sut pleaca cu a-ntaia ai dai un pumn intra in a doua si pentru derapaj e de ajuns un bat infipt in c**




Mass nr.3:

daca ai nevoie de mine si de prietenia mea si ne trebuie 100 de pasi ca sa putem fii prieteni,te rog sa faci tu primul pas, iar eu o sa ii fac pe restul 99...




Mass nr.4:

-cn esty?

-sunt sora k sa mi-o iei sh verishoara k sa mi-o sugy!!!!




Mass nr.5:

Kre ejti rapidist?:-? da buzz:D:D:D:Dk vreau sa te faq de k_k_t j sa iti dau ignore




Mass nr.6:

M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera! Atentie: respectati programu'!!!




Mass nr.7:

te iub




Mass nr.8:

D3n3D3 InVaT pIsIcA sA iNoAtE !!!




Mass nr.9:

Frunza verde rug de mur.Deranjezi.......o iei in cur!!!!!!!




Mass nr.10:

dc stai pe invizibil?




Mass nr.11:

eu te iubesc dar tu??




Mass nr.12:

Necazurile nu se-neaca in bautura,

K ele stiu sa-noate,

Is smekere peste masura!




Mass nr.13:

Dragostea e un vis iar u ejti dragostea mea in visul tau:P




Mass nr.14:

Nu-tzi bate jok de timpul ce-a ramas...

Poate-or fii ani sau zile,....sau poate doar un ceas...




Mass nr.15:

***iubirea e un sentiment ciudat ce te face sa traiesti cu adevarat****




Mass nr.16:

am asteptat atata timp!!

vrei sa plec acum?

ai inebunit??

vrei sa ma saruti?

da!!!

iubitooo!!!!!

acum citeste de jos in sus!!




Mass nr.17:

noul look ?...pe Marte sa ma duc !




Mass nr.18:

O celula umana contine 75 MB informatie genetica, deci un spermatozoid contine 37,5 MB. Intr-un mililitru cub de sperma sunt 100 milioane de spermatozoizi. In medie, la o singura ejaculare se elibereaza 2,25 ml in 5 secunde. Deci – logic – latimea de banda a p_lii este: (37.5MB x 100M x 2,25)/5 = 1 687 500 000 000 000 = 1687,5 TeraBytes/s. Este cel mai ineficient mod de a folosi un mediu de comunicatie. Faci broadcast cu 1687,5 TB/s cu acelasi set de informatie (redundanta uriasa!) cu speranta ca poate 37,5 MB din ei vor ajunge la destinatie. In plus, are si o latenta uriasa, primesti ACK-ul (acknowledgement-ul) cam in 2 luni, si raspunsul la cererea ta se compune in 9 luni. Si de cele mai multe ori e doar spam! Asa se explica de ce zice lumea ca: “Imi merge netul ca pula” Misto mass-u




Mass nr.19:

sunt 12 ingeri pe cer 3 se joaca 5 vegheaza 3 il pazesc pe dumnezeu iar ultimul itzi zice ca te iubeste moolt mool din partea mea




Mass nr.20:

cine-o dat cu piatra-n buna...raspuns rapid ca trebuie sa merg la interogatoriu :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu