Mass-uri

Mass nr.1:

dc unii oameni urasc emo, pt ca sunt diferiti si ei ne vad pe noi dif, dar ne-au dat o sansa,.... hai sa le dam si noi lor una!




Mass nr.2:

fain massul bv tie




Mass nr.3:

Cine este norocos , ....acum e la mare sau la munte !

Sa vedem, cati dintre noi suntem inca acasa???

Votatzi dak tot nu suntetzi ocupatzi cu plaja!




Mass nr.4:

Indrazneste,....risca,....nu poti castiga daca nici macar nu intri-n joc!

................

Bine-ar fii sa ai insa si plasa de protectie!!!




Mass nr.5:

floarea eterna n-are viatza,..

e din plastic,

sau tesuta din atza...




Mass nr.6:

Nu conteaza k eshti mik,....dak te pricepi un pik!




Mass nr.7:

Nu ma mai uraaaa, ma, fraiere......k numa' bucuria te hraneshte,... restul te omoara. asha k.... n-are rost sa-tzi pierzi timpul cu d-astea.




Mass nr.8:

Poti sa fii dezamagit,....e dreptul tau.




Mass nr.9:

Don’t love & cry … just fucki’n smile




Mass nr.10:

Potzi realiza aproape orice in viatza,

dak insisti

si crezi in tine,...

SI MAI ALES cui ii sunt atribuite meritele....

nu-ti mai pasa!




Mass nr.11:

cred k .......doar un transplant de creier te-ar mai putea salva....




Mass nr.12:

Ala bala portocala mi-a rupt imprimanta coala




Mass nr.13:

Nu vreau cuvinte.....sunt cele mai expuse interpretarilor gresite,.......si-s adesea prost intelese.




Mass nr.14:

Sunt o mica vrajitoare, cine ma saruta moare, un baiat m-a sarutat si pe loc s-a inamorat......




Mass nr.15:

Clasa mea e cea mai tare!!!

Draperii rupte ea are,

Tocilarii nasu-n carte,

Profesoarele ratate,....




Mass nr.16:

Curiozitatea te impinge departe;...........vexi, sa nu cazi in prapastie!




Mass nr.17:

Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee!!!!!




Mass nr.18:

pshiologul mi-a zis ca sunt nebun dar mintile din capul meu imi zik ca nu e adevarat :))




Mass nr.19:

ma gandesc ca te gandesti.. cat de prost esti :))=))




Mass nr.20:

esegrds dfwetv gfg fgfggg ghggtf



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu