Mass-uri

Mass nr.1:

E grav....E cu aoleu...




Mass nr.2:

Daca iubesti, iarta-i chiar si cuvintele grele, pentru ca astfel ii dai o noua lectie de iubire.




Mass nr.3:

Merci....n-am vevoie de sugestiile voastre; idei am si eu. Cu vointza stau mai prost.




Mass nr.4:

al naibii sentimente....

FII ATENT LA PIEPT CE STRANGI

MAINE,....S-AR PUTEA SA PLANGI!




Mass nr.5:

Nu'ndraznitzi sa va jucatzi cu viatza,.....ea este o arta,....arta de a desena fara radiera.




Mass nr.6:

Nu cred ca-ti cere nimeni sa te urci pe prima cruce libera, vezi-ti de ale tale pamantesti,....dar vezi-ti bine!




Mass nr.7:

las nekazul ce-am avut

si o iau de la'nceput

va sfatuiesk si pe voi,

sa nu dati pasu'napoi.




Mass nr.8:

Da,.....fumatul ucide lent,...dar berea merge si fara tigara!




Mass nr.9:

Constat k adesea teama este rodul imaginatiei noastre,......dak vrei sa fii tare, INVINGE-O, K POTI!




Mass nr.10:

That's way more clever than I was expecting. Thanks




Mass nr.11:

Bucuratzi-va de viatza,....nu tot timpu' va rasfatza!




Mass nr.12:

Am pierdut tot ...deci nu mai am ce pierde!




Mass nr.13:

IN GRADINA O GALEATA




Mass nr.14:

Dak te vad in fiecare zi, inseamna oare chiar k te cunosk?




Mass nr.15:

trandafirul s-a deschis, nu uita cine ti-a scris, k ti-a scris colega ta si o cheam....




Mass nr.16:

Bucuratzi-va copii cat suntetzi mici,

Nu asteptatzi sa creshtetzi, sa invatzatzi,...

Shi-apoi sa tot muncitzi pe branci...




Mass nr.17:

Eu le doresc celor ce-mi vor raul, numai bine,...

Bieti inocenti,...nu se gandesc la ce-o sa vina maine...




Mass nr.18:

Stiu, am gresit, ...dar nimeni nu-i perfect,

De-acum, voi fii atent sa nu fac altele noi, sau sa le repet!




Mass nr.19:

IaRnA TreCe, VaRa Vine, Ma GandesK NumaI la Tine Si De Ce Sa Nu GanDesc Daca Stiu Ca Te IoUBesK




Mass nr.20:

M-arunk in valuri,...imi traiesk viatza fara fard,...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu