Mass-uri

Mass nr.1:

PRIETENII FALSII SAA DEA BUZZ..ASTAZII FAK PREZENTA B-)




Mass nr.2:

nu le-nteleg....(si nici pe mine);

de ce fetele cuminti sun atrase de baietii rai;

doar stim k-s niste derbedei...

si totusi, ....nu-i nimik de inteles.

(ne place-n stresss?)




Mass nr.3:

Nu te mai uita atat la mine,.... nu vezi cum aratzi tu ?




Mass nr.4:

Save energy…. sleep in school!




Mass nr.5:

DND.......decojesc o portocala




Mass nr.6:

,m.m.m/




Mass nr.7:

Nu iubi cand esti eleva ca diriga te observa




Mass nr.8:

ce bine e la tabla

cand nu stii ce te intreaba

esti ku ochii pe peretzi

si ku gandul la baietzi




Mass nr.9:

Imi e dor de tine... de caldura ta.... in zilele cand ma culcam cu tine.... draga mea pijama!.... La ce te gandeai?




Mass nr.10:

Cred ca am probleme cu ochii,nu`i pot dezlipi de tine.




Mass nr.11:

ce ziceti voi ? stiti bine că nu-mi pasă . voi sunteti multe, eu sunt doar una, dar la toate vă dau clasă ! :X




Mass nr.12:

te iubesk te doresk date drq ca glumesv:))




Mass nr.13:

acosmina91




Mass nr.14:

Nu vorbi asha buruienos, ca bag prasitoarea, ori dau ku insecticid!!




Mass nr.15:

Esti plin de tine,......vezi sa nu dea pe-afara!




Mass nr.16:

what the fuck?




Mass nr.17:

Ma iubesty chiar dak sunt cu altul? Dc n-ai spus k ma iubesti? De obicei aveai curaj sa spui fel si fel de prostii da' crek k pt tn e prea greu...




Mass nr.18:

Ma simt prea bine astazi

Si buna dispozitie n-as vrea sa-mi stric

C-o biata ''masca razanda-ntr-un caracter de nimic''!




Mass nr.19:

bajbai,.....si nu m-aleg decat cu ciurukuri




Mass nr.20:

Sunt suparat mass=igg ( de la lizi ptr giulia)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu