Mass-uri

Mass nr.1:

daca nu te vad o zis sau doua

ma apuc sa clocesc oua

daca nu te vad o saptamana

bag nasul in oala cu smantana

daca nu te vad un an sau doi

inseamna ca esti in razboi

daca nu te vad cand vii, de dor

du-te naibii; esti un mare bousor




Mass nr.2:

Fii origimal,.....vei fii remarcat!




Mass nr.3:

imi reproshezi mereu k sunt rece si rea dar ai uitat k tu m-ai invatzat sa fiu asha?




Mass nr.4:

Copiati-ma va rog, daka reusiti.....incercati sa fiti ca mine....dar nu intelegeti ca nu tine ?




Mass nr.5:

ANU ASTA MOSU NU MAI VINE CU SANIE CI VINE CU HAMARU(EXPERIENTA PE VIU ;) )




Mass nr.6:

{!}Am fost impreuna shi te`am ubith{!}

{!}Akm te urask shi te mint!{!}




Mass nr.7:

da mai departe si afla ce litera primesti: A – sunt indragostit/a de tine B – doresc sa te vad C – doresc sa te intalnesc in curand D – te iubesc foarte mult E – te iubesc dar nu-ti spun F – sunt gelos/a G – vreau sa scap de tine H – ne vom casatori I – imi place zambetul tau J – vreu sa te vad in vis K – imi esti simpatic/a L – te iubesc enorm M – din inima te iubesc N – nu ne vom mai certa O – o sa te sarut P – vreu sa-ti spun cuvinte R – imi plac ochii tai S – imi place cum ma privesti T – sufar pentru tine U – te iubesc din toata inima (rsp obligatoriu)....scz pt cei cu dnd..




Mass nr.8:

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 i-a uite kati prosti imi citesc statusu :))=))




Mass nr.9:

un baiat ii tot facea unei fete curte si ea ii spune colegei salu : hei! sti ca e un baiat la scola care imi tot face curte de ceva vreme ...la care colege: da gradina dc nu iti face:)):)))




Mass nr.10:

Nu încerca să pari mai bădăran decât ești,că nu te prinde!




Mass nr.11:

azi afara doua stele..maine ploua doua belele




Mass nr.12:

te iubeste..dar nu iti aratax(!!!




Mass nr.13:

nu te mai uita asa urat la mn




Mass nr.14:

dnd-ma kak nu da buzz k te lovesk




Mass nr.15:

██████████ razuieste aici cu o surubelnita si poti castiga marele premiu : o bataie de la tactu ca ai stricat monitoru si mai mult.... o excursie in fata usii....




Mass nr.16:

o zi fara tine imi aduce numai lacrimi sufletul meu plange iubirea se stinge in lacrimi




Mass nr.17:

SUNT..CUMINTE...SI..TE..FAC..DOAR...DIN...CUVINTE




Mass nr.18:

fi intotdeauna cine esti si daca acest lucru nu e de ajuns ptr tine..[...]




Mass nr.19:

hey...... daca lumea se sfarseste veniti la noi in romania ca noi suntem cu 50 de ani mai in urma




Mass nr.20:

super tare dar mai multe nu se poate?

???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu