Mass-uri

Mass nr.1:

baiatul fara gagika e ka lampa fara stikla si fata fara gagik e ca graul fara spik pwp scz mass :D :X :-*




Mass nr.2:

^6 adevaruri in viatza:

1)nu-ti poti musca degetele de la picioare

2)toti care incearca sunt niste idioti

3)primul adevar este adevarat pt k a incercat si mata mea

4)zambesti pt k esti un idiot

5)ve-i trimite mai departe unui alt idiot

6)inca mai zambesti pt ca esti un idiot

7)adevarul 6 nu este adevarat pt ca zambesti ca ai muurit k ti-ai muscat degetele de la picioare




Mass nr.3:

aho aho copii si frati stati pe mass si nu urati k la netu pleaca si nu mai vine ink odata si asa si am uitat.da mass si te-ai culcat




Mass nr.4:

AHO,AHO,PRIETEN BUN CARE STAI PE MESS ACUM SI MANANCI DIN FLORICELE GUSTUL BUN DE 1 MARTIE:))) TANIA!!!




Mass nr.5:

yoyo nu va bagati ca va sparg tarfa de director ma in vatat sa va sparg




Mass nr.6:

de valentine`s day




Mass nr.7:

nu beau,nu fumez.nu vb urat ...ahh bagameasi p*la iar mia cazut tigarea-n bere :)):)))=))=))




Mass nr.8:

vine mosu cu cocosu...futeleti in cur pe masu




Mass nr.9:

grupa mica e mititica grupa mare e maricita dragostea ta e imensa=))




Mass nr.10:

Iubeste-ma ca sa te pot iubi....:(...




Mass nr.11:

da mass sati dau p**a




Mass nr.12:

Vine SfArSiTUl LuMi.....:)):))




Mass nr.13:

Se Scola Bula Si Zice:

-Mama Am Avut Un Vis Frumos Dar Sunt Trist

-Dc?

-Poy Am Visat O Fata Care Am Crezut Ca Nush Ce Zodie E..

-Ea A Zs Ca E Rac?

-Nu E Capricorn:))

-SI Am Ras De m-am ingrasat 300g




Mass nr.14:

sunt ff tari statusurile...imi plak...




Mass nr.15:

intr-o vine un copil de la sc si sp mama cat fac 5+2 mama i sp ca 7 si el dar eu stiam ca 3+4 face 7




Mass nr.16:

fac pipi pe covor




Mass nr.17:

prea mult lucru nu se cere

sa fi prost, sa ai putere




Mass nr.18:

nana voi sunteti temneli zau...poneti drq mass.uri klumea nu ceea ce este vazut sau stiut:P




Mass nr.19:

a-nceput de ieri sa cada cate un elev pe strada si mai cad in continuare a tezelor teroare




Mass nr.20:

te iubesk d numai pot inima-mi bate in jok



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu