Mass-uri

Mass nr.1:

DRAGOSTEA este un razboi incepe dintr-un nimic,se termina greu dar intodeauna iti va ramane in minte...




Mass nr.2:

daca dragoste nu e.....atunci FACETI!




Mass nr.3:

A'nceput de ieri sa cada

Cate'un comunist pa strada

Cu carnetu rosu'n mana

N-o mancat deo saptamana

Ar manca,

N-are slanina

Ar citi,

N-are lumina

Sta in cur si sa gandeste

Pa ce epoca traieste.



O venit un pui de graur

O zis cai din epoca de aur.



Oltu da la polonez

Voi romani mancati coji verzi:))




Mass nr.4:

te iubesc ca-n prima zi si atunci deloc




Mass nr.5:

al cui e catelul???




Mass nr.6:

Ma balacesc.....nu da buzz k te stropesc!!




Mass nr.7:

oare cine te iubeste in cat timp te uita?




Mass nr.8:

A'nceput de ieri sa cada

Cate un moldovean pe strada,

Nemancat de'o saptamana

Cu casetofonu'n mana




Mass nr.9:

Tot ce e bun este si ilegal, imoral si te ingrasa....:|




Mass nr.10:

ToKiO HoTeLisHtii sa imi dea buzz:X:X:X va iubezk mah:X:X:X restu zbye j culcat hai :D:D:D vreau sa va zic ceva fanii th...k sa va poon la grup special...deci buzz me:X:X




Mass nr.11:

da mai departe dak esti:..prost,imbecil,handikapat...[anti mass]...!!




Mass nr.12:

DND Dau gainile cu ruj daca vrei sa ma ajuti da un buzz




Mass nr.13:

Am uitat demult dc te-am cunoscut , dar acum imi amintesc totul ... iar o venit ma'ta la usa mea dupa paine




Mass nr.14:

Singurul cuvant pe kre ma tem sa'l aud este "ADIO!!!"




Mass nr.15:

Sunt pufoasa si gustoasa ca o gogoasa cu ciocolata......daca nu credeti, incercati!




Mass nr.16:

Sunt o fata foarte dragutza, sunt romantica si-mi place sa fac poze...




Mass nr.17:

am cazut pe ganduri si mi-am rupt mana




Mass nr.18:

Stire Bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Justin BarBeQu,e aici,e chiar aici,aici...gluma,e defapt ,akolo:d:d:dpt toti fani mai bn orientativa catre FERNANDO DE LA CARANSEBES,PE SISTEM TURBOOOOOO,sa moara toti dusmanii![scz de mass,da e misto nu???:))]




Mass nr.19:

scz de mass




Mass nr.20:

Bunduc mi-e numele

Ionela mi-e prenumele

In ROMANIA LOCUIESC

SI GLUMELE MA ZAPACESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu