Mass-uri

Mass nr.1:

Asta-s eu; imi doresc lucruri pe care n-am cum sa le primesc nici luptand nici cersind,....ci doar asteptand!

Vreau si eu putina tandrete!




Mass nr.2:

statusuri de despartire haioase




Mass nr.3:

Violenta este ultimul refugiu al incompetentei,....dar nu miza pe asta,....k te trezeste "incompetenta" la realitate!




Mass nr.4:

uita-te sus, uita-te jos, uita-te la mn,.... fac misto de tn




Mass nr.5:

Fell out of bed feeling down. This has brightened my day!




Mass nr.6:

trebuie sa gresesti pentru k apoi sa invingi,......

asa k nu disperati,

dak nu chiar din prima castigati!




Mass nr.7:

foaie verde flori strivite,.. nu mai dati massuri tampite+))




Mass nr.8:

salutare, salutare vin in zbor cu o caldare




Mass nr.9:

Nu,...nu te deranja,....nu te stresa,...nu tu esti dragostea mea!




Mass nr.10:

daca dragoste nu e ............




Mass nr.11:

dragul meu iubit...scump si zapacit ...iti trimit din departare...o cratita si o caldare....si ca semn ka te iubescc...drept in cap ti le trantesccc:):))




Mass nr.12:

Cand vei fii mare

si te vei muta la kas ta

te rog nu uita

ca sunt prietena ta




Mass nr.13:

::::####%%%tu ma supy tu ma impacy si orice mi-ai face te iert:::::esty vtsm:X:X:X:X




Mass nr.14:

Pt sanatatea dv evitati excesul de teme scoala si invatat

Daca apar manifestari neplacute consultaty o myca vacanta




Mass nr.15:

vine mortul din piata

???????????da-mi si mie niste geata ca acuma am iesit ca n-am mai putut de frig si am stat in cimitir ca mi-ai dat ignor

si nu mai stiu ?




Mass nr.16:

am plecat cand m-ai gonit...deci nu ai de ce sa regreti...m-ai chemat....si am venit...akum sa stii la ce sa te astepti.....:))))

Spui k`i pusht0aik` si nu`tZi plc`asha...dar asa qm e ea` tZi`a furat inima..kt vrei tu sa pari de Gig0lO..knd ii vezi 0chish0rii itZi piere chefu` de`a face misht0




Mass nr.17:

mutul ii spune surdului ca orbul l-a vazut pe ala, ologul, ca alerga prin papusoi




Mass nr.18:

Ce credeti k si-ar dori o fata de la un baiat k si cadou de 8 martie?:X pls un raspuns fetelor add blue_angels0784




Mass nr.19:

kred k mulzti dintre noi nu suntem nefericitzi, ci doar orbi. Cand vom invatza ,,sa vedem,”unde suntem shi ce avem,.....abia atunci vom stii cat de prezenta ne-a fost ,,fericirea”.




Mass nr.20:

cand tzi-e greu shi cand tzi-e dor,.....

sa bei apa de izvor ,

cu 60% clor...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu