Mass-uri

Mass nr.1:

hfrthrhrh




Mass nr.2:

bag ceva in voi fraierilor




Mass nr.3:

PD-L-istii siau cumparat si ei sediu de partid nou , l-au modernizar.. si.a pus termopane, gresie... la un moment Base ii spune lu Boc: eu am plecat pe vas vro doua zile.. cand e sa vin sa deschideti usa numai cand auziti sug voturi.. in fine pleca Base.. si Geoana ascuns deoparte afla parola.. si bate la usa.. Boc: parola..Geoana: sug voturi.. dar Boc: sugi p**a ca mi-am pus vizor:)):)):)):D cine e PSD-ist sta si inghite iar PD-L-istii trimit mai departe




Mass nr.4:

toata lumea fiti atenit regula 1 cand vedeti o profesoare sai spunati gura mati regula 2 fii atent la regula 1 :D




Mass nr.5:

in padurea cu alune aveau casa 3 pitici..vine cioaca si le spune..

: ba ELODIA ii aici??:))




Mass nr.6:

BRB se-nvarte ro0ataaAAa !!!




Mass nr.7:

fi atent k nu e mass aja k numi da ignore




Mass nr.8:

baaaaaaa!!! m-auzi???? baaaaa!!!! surduleee !!! sunt elodia mhaaaa !!!! :)):)):))):))):))):)):))):))) deschideee maaaa messu haii odataaaaaa stiu k esti pe invisibleeee :)):)):))) bY KaM3LYa




Mass nr.9:

cui ii place trupa RBDsa dea buuuzzzzzz !toti care vor sa vb in special despre RBD dati buzzzz ceilalti sa nu ma prea deranjati!




Mass nr.10:

Nu-ncerca sa fii calumea,....k lumea te ia de prost!




Mass nr.11:

Gasesti rapid orice statusuri de messenger vrei. Asta da dovada ca pretuim timpul si ideile tale. Stii ce vrei sa gasesti? Cauta! Nu te lasam sa inoti fara directie prin colectia noastra imensa de statusuri de messenger. Te ducem direct la tinta. Principiul de cautare e simplu: cauta orice iti trece prin cap. Intotdeauna vei avea rezultate ale cautarii.




Mass nr.12:

ssss




Mass nr.13:

sonai te iubesc de nu mai pot ca pe un porc cu sarmam in bot




Mass nr.14:

ma dau cu presu




Mass nr.15:

foaie verde de bujor D.N.D ca dau IGNORE




Mass nr.16:

Oferta speciala !!! care vrea SMS gratis sa dea un Buzz !!! Oferta valabila in weekend`uri si in zilele care se termina cu \"i\"




Mass nr.17:

"Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor: 1) Te iubesc asa cum esti! (daca n'aratai bine, .... te iubea); 2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...); 3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe altul); 4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n'am venit la intalnire (ce bun era tipul care a venit la mine); 5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau - ce sa fac daca ai preteni); 6) N'as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii matii); 7) De ce n'ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala) sorry




Mass nr.18:

FOAIE VERDE DE TRIFOI DA SUNTETI CA BOI SI SO TINETI TOT ASA CA VA F***T IN GURA =))=))




Mass nr.19:

Nu te deranja sa ma apelezi

Cum nu te deranjezi sa vii sa ma vezi!

Nu te deranja sa imi dai mesaj,

De fapt, scuteste-ma de orice deranj!




Mass nr.20:

Top 7 minciuni pe care baieti le zic mereu fetelor: 1) Te iubesc asa cum esti! (daca n'aratai bine, p*la te iubea); 2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...); 3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe alta); 4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n'am venit la intalnire (ce buna era tia care a venit la mine); 5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietena ta - ce sa fac daca ai preteni); 6) N'as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii tai); 7) De ce n'ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu aia) sorry



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu