Mass-uri

Mass nr.1:

hai sa




Mass nr.2:

eu te iubesk...tu ma iubesti...noi ne iubim.......hai sa ne kasatorim!!!




Mass nr.3:

Viatza asta e ca hartia igienica……….lunga shi folositoare




Mass nr.4:

CE ESTE PUMNUL??? Pumnul ESTE PARTEA DE VB KARE MULTA MAXILARUL SHI TE INTREABA DAKA MAI VREY.....THARE RAW........BY LARYSTYKI




Mass nr.5:

avem chiloti din epok de piatra si de fier se vinde improstie




Mass nr.6:

bay taranilor kare trimiteti mass-uri dastea idioate ce drak mi sa blokat pc platiti voi??X-(




Mass nr.7:

muahahaha...dorele mai traiesti mah...




Mass nr.8:

DND...prind muste:))




Mass nr.9:

Da,....unele lucruri e bine sa le lasi asa cum sunt ,....la altele insa n-ai ce le face!........Si mai raman restul!




Mass nr.10:

Cine blestema nu stie

Ca i se-ntoarce de-o mie

Si de mai multe ori poate,...

De nu poa' sa duca-n spate!




Mass nr.11:

I love my life

not live without you

I do not know how I breathe without you

I write this poem because I am in love with a boy

is in class with me and is 10 years old and named Cosmin

it's intelligent and sensitive




Mass nr.12:

Cool! That's a clever way of looking at it




Mass nr.13:

misto




Mass nr.14:

viata este ca o floare, o-ngrijesti....si creste mare




Mass nr.15:

asa cum unui bolnav nu-i foloseste un pat cu diamante,.....asa nici tie nu ti-e de mare folos prea mult norok....




Mass nr.16:

Da' noi baietzii .....vretzi sa ne manipulatzi!....De fitze, smiorkaieli shi vedetisme suntem suprasaturatziiiii!!!!!




Mass nr.17:

am fitze pt ca imi permit !! cv de obiectat?...ma gandeam eu!




Mass nr.18:

s-a inventat pizza emo!!EXISTA SI UN AVANTAJ IN INVENTAREA PIZZEI PT K SE TAIE SINGURA!=))




Mass nr.19:

Dak' vretzi MILIONU pan' la 30 de ani, .......lasati scrisu'

si cititu'.... shi apucatzi-va de lucruri mai serioase!




Mass nr.20:

HaI lAsA vRaJeAlA Si IuBeStEmA cUm MaI iUbIt pAnA AcUmA,DeFaPt DeLoC:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu