Mass-uri

Mass nr.1:

nu te-ncrede in vise,

gaseste dragostea fara compromise :)




Mass nr.2:

........Ma doare cugetul !




Mass nr.3:

de ce imi citesti statusul meu ..cand ti-am zis sa nu citesti x-(..daca citesti asta cade netu numai asa ...ca tu imi citesti statusul =))x-(




Mass nr.4:

esti un copil prost nu te mai baga cu altii




Mass nr.5:

ma gasesti in dictionar la:SUPERBA:)




Mass nr.6:

te iubesk la nebunie ca pe o p**** in farfurie:))=)):))=))




Mass nr.7:

trimite acest mass tuturor din lista ta

1.te iubesk

2.te urask

3.as vrea sa umblam

4.as vrea sa ma ierti.

5.te vreau langa mine

6.as vrea sa te uit dar nu pot

7as vrea o poza cu tn

8.as vrea un sarut de la tine

9.as vrea sa ne impacam

10.as vrea sa sa fim doar prieteni




Mass nr.8:

te-am iubit.....te iubesk ...si te voi iubi pana cand moartea ne va desparti:X:*:):):X:D t*obesk moolt guritza:*




Mass nr.9:

lkhfdjsjshg.sh




Mass nr.10:

ejti frumos si yo la fel ma iubesti si yo la fel ma agmiri si yo toot la fel si de vreau si yo nu la fel:)))




Mass nr.11:

Vand leucoplast "Cansinbant" doar 9 lei!.Am consumat doar una pentru beshica de langa ciuperca jegoasa si imputita de la picior da am pus-o inapoi DECI stati linistiti !!. . .nu pierdeti ocazia . .




Mass nr.12:

sal all:x..

fac o laba..





ji :X:X

>:D<

:X

:X




Mass nr.13:

*... Daca intr'o zi iti vine sa plangi..."CaUtA'mA". Nu promit sa te fac sa razi dar pot sa plang cu tine...>>Daca intr'o zi iti vine sa fugi,..."CaUtA'mA".Nu promit ca o sa te opresc,dar pot sa fug cu tine...>>Daca intr'o zi nu ai chef sa asculti pe nimeni..."CaUtA'mA".Promit sa tac cat vrei...Daca intr'o zi ma cauti si nu raspund...vino repede sa ma vezi...poate eu am nevoie de tine...*




Mass nr.14:

pretenii falsi sa-mi de a buzz azi fac prezenta.......deci icepeti




Mass nr.15:

1.un idiot citest acest mass 2.zambeste acum 3.acum se opreste 4.zambeste iar 5.acum idiotul trimite mai departe!!!!




Mass nr.16:

cu ce de speli pe cap cu otet dc de mere




Mass nr.17:

Cand va trece porcuul prin camera ta prinde`l de coditsa si da`i un sut din partea mea...Bogdy




Mass nr.18:

dute tare vino lent pt mn nu ai talent

dute lent vino tare pt mn nu ai valoare




Mass nr.19:

De ce oare simt permanent aceeasi durere?:(( Acelasi dor, aceeasi iubire, aceeasi ura ascunsa-n tacere?:) De ce oare dupa acea lovitura nu-mi mai revin? Stau in intuneric, tot ma gandesc, inca suspin!:(




Mass nr.20:

uite 3 cimpazei la calculator:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu