Mass-uri

Mass nr.1:

Pune-ti inima pe tava si fa-o ce ai tu chef: pizza,...turta dulce, ....praline de ciocolata,...inghetata,...nectar....! Important e sa o folosesti la ceva,... pentru ca o inima nefolosita iti face ochii urati si viata oribila.




Mass nr.2:

foaie verde rug de mur, hai la sat k-i aer pur,...




Mass nr.3:

.... mie nu mi-e ciudã cã-s eu supãrat,.....mie mi-i ciudã cã-s altii fericiti!




Mass nr.4:

...da,.....ne vrem independenti, inconjurati de prieteni,.....mereu ocupati, stresati,....dar e bine de stiut k prietenii vin si pleaca, nevestele, barbatii, la fel......dar intotdeauna va fi mama, tata,.... buni langa tine, sa te iubeasca neconditionat,

indiferent daca la scoala vietii ai reusit sau ai clacat.




Mass nr.5:

....ploaia de vara a sters doar asfaltul,.....dar nu-tzi poate curatza shi sufletul.........




Mass nr.6:

DECAT ILUZII TIMPURII,.....

MAI BINE CERTITUDINI TARZII...




Mass nr.7:

esti misto,esti misto,esti misto,esti misto,esti misto,esti misto,.....k de cand nu te-am vazut,...bashici in talpi am facut




Mass nr.8:

realizez unde si cum traiesc:

cred k sufar de "prea multa lucuditate" ........




Mass nr.9:

Binele pe care il faci va fi maine uitat,......n-are importanta,

implineste-l




Mass nr.10:

Nu te mai obosi sa-mi vinzi iluzii,

Le-am cumparat pe toate.




Mass nr.11:

nu incerca sa simulezi iubirea,.....pacat de timpul pierdut




Mass nr.12:

I bow down hulbmy in the presence of such greatness.




Mass nr.13:

Suntem facutzi, cu totzii, APTI PENTRU FERICIRE!




Mass nr.14:

noul mesaj din japonmi djhghfiktgj5hgi4gw4etikfjtrolg e trist stiu




Mass nr.15:

Am o cana de nisip care trb sortata:

-0 te rog, ajutama>:d




Mass nr.16:

foaie verde de rachite,.....nu mai datzi mass-uri tampite...:))




Mass nr.17:

trm la toti din lista ta si afla kt tin la tn : 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100%




Mass nr.18:

ANUNT: sunt o tanara blonda de 1,60m, ochi albastri....am un Passat,un aparatament in centrul Timisoarei...:))si....kam atat; nu vand nimik, doar ma laud:))




Mass nr.19:

banii nu vin cum zboara,....

asta te-nvatza viatza,

nu se invatza in shcoala...




Mass nr.20:

Un baiat cu o fata oarekare erau impreuna de 6 luni ;

au avut o intalnire, iar baiatul i.a spus fetei k vrea sa se desparta,iar fata kand a auzit i.a dau un bilet plangand si el s.a oferit s.o konduk pt ultima oara aksa; in timp ce tranversau strada,o masina i.a lovit dn plin, fata a murit pe loc iar baiatul a skapat k prin minune; kand acesta a kitit biletul a ramas sokat pt k in bilet skria: FARA DRAGOSTEA TA MOR...TE IUBESK MUL![dak iubiti intr.adevar o pers dati mai departe pt k]merita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu