Mass-uri

Mass nr.1:

................................................|N|u Te ...............mai uita ma ca Faci ..............riduri:)))




Mass nr.2:

~~~ Am sa bag 2 ziare mototol in buzunare ; ;)sa vad cine-i langa mine ;)si cand am buzunare pline;) ia sa vezy surpriza mare:O cand le-oi spune ca sunt ziare :))eu ma uit pe fata lor b-) sa vad care-i vanzator :O. Am luat prea multeee :-< in viata ptr bunatatea mea si-am ajuns sa-mi fie frica :-ss sa ajut pe cineva ..caci omu care e pervers sa il dai pe usa afara ;:-hca daka te vinde o data te vinde si a 2 oara…:( ~~~




Mass nr.3:

Imi place sa sug pl ... Sa ma dau in cur ... Si sa ma ft in pzd ... Pt mai multe detalii id-ul meu este alynoosha_fitzoasa_sexoasa




Mass nr.4:

D.D.D am treaba trebuie sa ma scarpin




Mass nr.5:

1 TE IUBESC 2 T DORESC




Mass nr.6:

fi atent!!!citeste....vreau s iti zic ceva.....nu iti zic despre ce e vorba acum pentru ca nu ai mai citi.....si daca ti l-as sspune tot ai continua.......deci daca citesti in continuare esti un handicapat...stiam ca citesi j pentru asta nu iti mai zic nik...paaaaaaa!!




Mass nr.7:

bulanu so intors dupa ce o venit




Mass nr.8:

Nu-mi cunosc dusmanii... ca-s prea multi...da' nici nu insist,...exista CINEVA care sa le poarte de grija!




Mass nr.9:

...... diletant,avand ca singura specialitate melancolia!




Mass nr.10:

Foaie verde lamaita , tu dai mass eu dau gurita !!! VOT PLZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Mass nr.11:

Alright alright alright that's exactly what I needed!




Mass nr.12:

Grazi for making it nice and EASY.




Mass nr.13:

I can't believe you're not playing with me--that was so helpful..




Mass nr.14:

cu ochi verzi




Mass nr.15:

Fereste-ma Doamne de prieteni, k de dusmani ma feresc singur!




Mass nr.16:

Prietenilor mei,....(mai rar k ei)...

SA NU VA SCHIMBATI NICIODATA,...SA RAMANETI MEREU CU ACELEASI SUFLETE DE COPII..!




Mass nr.17:

Unii ma condamna k nu-s deloc cumpatat,

Asa-i,... ma comport nebuneste

Cand vreau sa obtin ceva, sa fac ceva nou,

Nu stau ca altii culcat in pat.




Mass nr.18:

Nu-i de ajuns sa ai incredere in tine,....itzi mai trebuie shi aripi!




Mass nr.19:

...frumuseţea e poate cel mai atractiv element la o fata,.... doar ca unele o confunda cu fardul....




Mass nr.20:

E doar un vis frumos care se tot repeta... dar doar in visul meu gasesc lumea perfecta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu