Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
de'ne'de Ma cErT kU PiXuL..




Statusuri de prietenie nr.2:
>
la inceput era atat de frumos...mi'am promis ca vom fi impreuna mereu ..erai al meu eram a ta ...erai iubitul meu eram iubita ta .....simtzeam ca plutesc de fericire pt ca te aveam pe tine ...ai fost tot ce imi puteam dori...cand ne'am intalnit prima oara radiam de fericire ma simtzeam colmplecta ....cand ai plecat eram sigura ca ne vom mai intalni de foarte multe ori ...dar ce pacat ca nu a fos asa ....tu ai luat'o pe alte cai spunand"nu o pot uitaa pe EA" dar nu te'ai gandit daca eu te pot uita pe tine ...tu ai plecat supunand ca o iubesti si ca va vetzi impaca ...ierai fericit iar eu spersam ca iti e bine ...dar in scurt timp norii au reaparut in viatza ta ...si ai zis ca nu o poti schimba ...iti place asa sa nu simti nimik ...sa bei ...incet norii s'au transformat in furtuna...si nu ma'ai lasat sa iti readuk soarele in viatza ta ....acum nuh mai am ce face ai ales sa iti distrugi viatzaa pt ea...nu mai am putere sa lupt si in lokul tau daca tu nu ai interes ...sper sa rrealizezi intr'o zi cat de mult ai gresit ...by DeEa sper sa va placa povestea mea (baby ink te iubesc sper sa iti dai seama ca nu merita sa iti disrugi viatza pt nimeni )




Statusuri de prietenie nr.3:
>
La film pe Radio 21...In padurea cu alune avea casa trei catei...vine Gigi si le spune:Nu treceti in turul trei!!!:))




Statusuri de prietenie nr.4:
>
Nu ma deranja sa te deranjez!!!;)




Statusuri de prietenie nr.5:
>
La liceu la dom cultura

Nui poriadca nici o sula

Unu be

Unu fumeaza

Altul p**a si_o antreneaza!




Statusuri de prietenie nr.6:
>
.Cat as vrea sa ma iei de mana! •Cat as vrea sa fugim impreuna!•Sa zburam spre niciunde,departe de lume..•Doar noi doi! :x




Statusuri de prietenie nr.7:
>
El sentimentul cu bani il intretine...Fiindca pe el nu-l pot iubi cum te-am iubit pe tine....




Statusuri de prietenie nr.8:
>
E frumos din partea ta sa ii zici altcuiva ... Tu ma iubesti pe mine si eu tin la tine ... Nu e greu si as incerca sa iti zic ceva ... Dar tu nai rabdare si mie greu sa iti zic tare ... Sper sa nu plangi ca nu as vrea cand iti voi zice ceva ... Te Iubesc asta as dori de la tine acuma :-*:-x




Statusuri de prietenie nr.9:
>
te ubesc...te doreesc...du-te drq ca glumesc=))=))




Statusuri de prietenie nr.10:
>
Dear God , make me a bird so I can shit on everyone !!!




Statusuri de prietenie nr.11:
>
sunt tare:d

:o3:bz




Statusuri de prietenie nr.12:
>
nu pot traii fara tn:((:((:((:-s




Statusuri de prietenie nr.13:
>
te iubresc




Statusuri de prietenie nr.14:
>
DnD .. ma dau cu sania in congelator !!




Statusuri de prietenie nr.15:
>
Il sun, trimit mesaj, nu.mi raspunde, ma gandesc k poate telefonul nu.l aude .. Trebuie sa renunts, nu mai e cum a fost, sterg nr`ul, dar nr`ul il stiu pe de rost:X




Statusuri de prietenie nr.16:
>
Dc trebuie sa iubesti shy sa nu fi iubit..?dc trbuiee sa plangii cand alti zambesc``..?dar dc ai plecat fara sa-,mi zici nimik..?:(((te iubesc puiiiuutzu meuu``




Statusuri de prietenie nr.17:
>
Ce mult mi-ar place sa ne loveasca pe amandoi 2 sageti...pe tine sageata albastra si pe mine sageata lu cupidon...:D




Statusuri de prietenie nr.18:
>
mam pierdut cu timpul in bratele tale si cand te-am iubit mai mult mai parasit si ai plecat si in urma nu te-ai uitat




Statusuri de prietenie nr.19:
>
despre misto




Statusuri de prietenie nr.20:
>
Stiu ca ma auzi,este poate ultima oara cand te privesc in ochi,ultima oara cand iti vad chipul,ultima oara cand iti vorbesc...lacrimile nu-ti pot sterge amintirea...ai ales un drum pe care nu exista suferinta,nici durere...mi-e greu sa accept,insa,..,indiferent de noi .."VIATA MERGE INAINTE"...:(:(:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu