Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Nu chiuliti scoala va ajuta !!! insa nush cu ce




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
ii bes mult dar daca e prost nu'si da seamaç)




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Respiram spre trecut clipe de acum uitate..|back baby|:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
ai grija de bestia taca te doare inima atucni cand te uiti la printesa mea




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
dnd sunt ocupat




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
BMB=Bomba

BMB=Ba Ma Bas

BMB=Bun Mass Bun Si daici nu mai stiu da stiu ca DND=DopatNu Drogat




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
tristetea e el mai dureros lucru de pe Pamant

nu stiu daca se va putea rezolva vreodata




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
cine stie parte are...cine nu, e prost de moare




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Iubirea e doar un cuvant adresat tie

si nu mi-l trimite mie

cii trimeleul lu ala care citeste

ca-l iubesc sa moara pesti




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Sunt o fata prietentioasa

dar sa stiti ca sunt frumoasa

dar cand vine vorba de relatii

Nu se mai imbing Baietii




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
dnd nam ce face




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Ion:Placerea e de partea mea

Gheorghe:Cati bani i`ai dat ca sa o mituiesti?




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Acum cand noi neam despartit...

Cand vad ca uh ejti fericit..

Cand vina este doar a ta..

De ce eu nu pot uita..

Trecutul ala blestemat...

Cand te-am iubit cu-adevarat...

Crezand ca uh vei fi al meu...

Si aman2 vom fi mereu...

Ca nimeni no sa ne desparta..

Cum potzi iubi o alta fata?!?!?!

Offf...tare eu as vrea

Sa-mi sara din piept inima...

SAti spuna ca n-ai facut bn,

Ca teai lasat influientzat

Pe drumul mare ai plecat

Cu o straina ce-a venit...

Si fara mila te-a vrajit...:(

Dar nu- nimik...

Ejti fericit...

Si-acum regret ca te-am iubit....

Itzi las in schimb ca amintire,

Si partea mea de fericire....

Offf...tare as mai vrea..

Sa am si eu inima ta....

Sa pot iubi pe orisicare

Strain ce-mi va iesi in cale...

Dar chiar daca eu as vrea...

Refuza totul inima...

Caci ea doar pe tine te vrea....

Vrea doar sa te-mpaci cu ea....

Oricum...daca ma-talnesti....

Te rog sa nu ma mai privesti...

Ca nici un rost n-ar mai avea

Cand langa tine este ea...

Care pe suflet tzi-e straina...

Care te tzine doar de mana...

Razand cu tine....fericita...

Iar eu cu inima zdrobita...

Ma uit la tn indelungat...

Si vad cat de mult te-ai shimbat...:((:(

by CrysTyna 4 my love..:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
m-am indragostit din nou........... sufletul meu ii fericit cine vrea sa afle pe cine iubesc cu adevarat buzz.......




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
sunt un ingeras nebun kand zambesc eu iasa fum sunt reteaua tineretzii dar si fiika frumusetzi sunt fitzoasa kat se poate tupeista pan la moarte indragostita shi stilata astai fata adevarata!!!!!!!shi tio sp k is indragostita doar de tn de nimeni altknv




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
sunt cumint shi te fac doar din cuvinteee:P:P:P




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
DnD fac baie cu bunica....Nu da-ti buzz ca ne inecam!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Treci..Vino...

hai jeht' ca nai nici o valoare




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
.Fii cu mine . Pt k asha vei sti ca exist ..ca existi ..! fii cu mine pt k ..pt k "TE IUBESC"!.




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
dnd imi bat soacra si nevasta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu