Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:
>
DnD Bunica la PC...isi verifica Mail-urile :X




Statusuri de prietenie nr.2:
>
sa te loveasca dumnezeu in cap cu o mare bucurie

sa dea dumnezeu sa te impiedici de o mare iubire




Statusuri de prietenie nr.3:
>
de multe ori tristetea ma apasa rau incerc sa o resping dar nu pot fara macar un sprijin.Tristetea e un loc pustiu unde doar eu sint si voi fi!!!!!!!




Statusuri de prietenie nr.4:
>
te caut prin vise dar nu esti u e dor un strain sau poate nu el nu ma gaseste intr-o alta poveste cu faci u sau poate si eu mam schimbat tot timpul ce ai fost plekat caci zilele mel mi-au fost foarte grele caci totul e pustiu caand nu esti u!!:D




Statusuri de prietenie nr.5:
>
nu ma deranja...eu am treaba shi nu se poate sa ma deranjezi cand ai nevoie de mn ma gasesti peste tot dar un singur indiciu nu sunt nikaieri ci sunt aiki..:D




Statusuri de prietenie nr.6:
>
exceptii[ spuneti exceptiile in paranteza ]




Statusuri de prietenie nr.7:
>
CaT aM fOsT mIk Nu ImI pLaCeAu PaPuSiLe..DaR aCuM cA aM cReScUt ImI pLaC lA nEbUnIe:X:X:X




Statusuri de prietenie nr.8:
>
DND...il ajut pe mosu sa decoleze :D:D




Statusuri de prietenie nr.9:
>
Ma jo© þ€ W€ßkinz




Statusuri de prietenie nr.10:
>
dnd la pescuit sa prind alt tampit




Statusuri de prietenie nr.11:
>
un copil ii spune la o baba:buna ziua.shi baba zice:vai coilu bunii ma confunzi,eu nu-s bunica ta.=))(ce ne facem noi cu babele astea??of-offff)




Statusuri de prietenie nr.12:
>
o perla de aur e in inima mea perla iubiri zace in ea,scoica se sparge de stamsile reci si perla iubiri ramane in veci




Statusuri de prietenie nr.13:
>
pt k m-ai parasit ai lasat o durere mare, pt k nu m-ai iubita ti-am dorit tot raul din lume..:PP:P




Statusuri de prietenie nr.14:
>
DnD.....afara,pieptan iarba:)




Statusuri de prietenie nr.15:
>
acum dami un mas pentru a til da inapoi :))




Statusuri de prietenie nr.16:
>
prieteni pt o viatzha inseamna prietenii pt o zi k viatzha e scurta shi tot ei te omoara




Statusuri de prietenie nr.17:
>
am nimic fara tine...si tot ce-i mai frumos in viata mea...e doar din vina tah:((




Statusuri de prietenie nr.18:
>
Ce lupta spectaculoasa,

Lila si Acsinte-n casa,

Ea cu el sau luat la trante,

In casa la Liana. :)):)):))




Statusuri de prietenie nr.19:
>
AM TALENT SI MARE STIL ..... FATA..... SPATE ........ SI ......... PROFIL!




Statusuri de prietenie nr.20:
>
as vrea sa fiu raza lunii sa patrund pe fereastra camerei tale aproape de patul tau si sa te pup de NOAPTE BUNA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu