Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
Te iubesc, te doresc,dute dracu ca glumesc!:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
....hmmm cu mult sti si cu tupeu fetitza a'la chanel...vb pe la spate ca ti le intorc pe toate...:))...nai valoare gura mica esty ca orice prefacutha...nai valoarea mea se stie am prea multa meserie..;)hai sictir..




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
ochii plang, buzele ofteaza dupa tine ,iar inima mea aproape moare daca mai stai o secunda departe de mine te rog hai si salveaza aceasta fata care nu mai stie ce sa faca pentru a nu muri din iubire dupa tine




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
uite aolo sus in zare este cimitiru mare cine ma mai enerveaza sa duce acolo bereaza (brez)dnd




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
tu ejti a mea de akum eu al tau si vom fi noi doi pe o creanga mare groasa si pufoasa




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
ai grija de zdreanta ta`...ca te doare inima`...cand te uiti la poza mea`!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
stau si ma gandesc cat de mult eu te yubesc si

imi dau seama ca la mine in gand nu e de cat o magnifika iubyre




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
te iubesc in scris

te iubesc in vis,

te iubesc mereu,

pe cuvantul meu




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
mam privit in oglinda si team vazut pe u




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
Ba astia cu DND,BRB.... NU MAI INTRATZI UIN PUII MEI PE MESS CA MESSU E CA SA VORBITZI NU SA SCRIETZI DND,BRB... ASA CA GURITZA MICA DND SIBRB CA VA ***




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
dnd ma balacesk....hai dispari ca te stropesk:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
mai fetita de la munte ....iti dau un pumn si cazi de pe munte.......:d




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
dnd..dau apa la prosti..vrei si tuh o cana?=))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
vreau sa sty sorina bn ca tyas rupe..pzd an tyne si saty pun mana la putza sa te fac sal uiti pe gutza :))))))))))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
doua bufnite stateau pe o creanga ... prima catre a doua BUHUHU ... a doua BUHUHU pe mata ca mai speriat




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
eu sug pu-a tu sugi pu-a ce mai ne potrivim




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Cand gOlitza ta ma puopa..

DoltZi si catifelata :x

Eu ma fac on pOfolete..

Si ma`Nmuoi ca on bOlete:"> ... de le .... L@ry$$uk@ .... il yub3$t3 p3 Co$myn ( pryntul ei , $3fu 3i [ :X ] [ :X ]




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
a nu ma intrebi iubitul meu,



In lipsa ta daca mi-e greu,



Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,



Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,



Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,



Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,



Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,



Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,



Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,



Si suferinta si tristetea;



Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,



Nici daca am cunoscut iubirea,



Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,



In jur de pot sa mai privesc,



Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,



Nici daca vad pe cer ca-i soare,



Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,



Frumosul meu cu suflet bland,



La orce-ai vrut sau vrei sa sti,



Raspunsuri,inger vei primi,



In lipsa ta mi-e greu iubire,



Iubesc,traiesc an amintire,



De chipul tau ami este dor,



Eu fara tine vreau sa....mor,



In noapte lacrima-mi ascund,



De dragul tau iubire pling,



Cu tine-n gand adorm cu greu,



In vis apari mereu mereu,



Cei frumusetea?chipul tau,



Cei suferinta?dorul meu,



Cei tristetea?viata mea,



De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,



Ca am putut sa te cunosc,



Sa te ating suflet frumos,



Si am putut sa-ti simt iubirea,



Si am aflat ce-i fericirea,



Daca zimbesc o fac prin lacrimi,



Daca privesc nu-s ochii mei,



Ca nu mai am lumina inger,



De cand te-ai departat de ei,



Nu stiu,nu vad daca e soare,



Nimic acum nu are rost,



Secunda fara tine doare,



A fost frumos,frumos...... a fost!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
eu te iubesk in stil armani ca esti dulce ca




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
>:)>:)>:)>:)>:):|:|X(X(:|X(X(:|:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|X(X(X(X(X(X(X(:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|X(X(X(X(X(X(X(:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|:|X(X(X(X(X(:|:|:-&:|:|:|:-&:|:|>:):|:|:|:|:|X(X(X(:|:|:|:-&:|:|:|:-&>:)>:)>:)>:)>:):|:|:|:|X(:|:|:|:|:|:-&:-&:-&:|



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu