Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

a fost un joc intre noi doi

un joc fara noroc

si credeam ca joci cinstit

dar m-ai trisat si m-ai mintit

si zau nu-mi pare rau!

nu-mi pare rau ca m-ai mintit

ca n-ai jucat cinstit

imi pare rau ca te-am iubit

si mult am suferit.....M




Statusuri de suparare nr.2:

seara cnd te pui in pat si te rogi la Dumnezeu roaga-te si pt mn sa ajung pe la tine:)):)




Statusuri de suparare nr.3:

atunci cand ma vei ura adu-ti aminte de dragostea pe care ti-am purtat-o candva ...:P:P...

-_-dar acum ma simt mandra de faptul ca sunt urata de persoana pe care am uibit-o:P..




Statusuri de suparare nr.4:

Adesea se-ntampla sa ma detasez de mine ........ mintea pare ca vrea sa iese din închisoare, dar...... de frica, intotdeauna ma intorc;.......inchisoarea mi-e cunoscuta, dar ce-i afara .......ma sperie.




Statusuri de suparare nr.5:

luna e rotunda, cerul e patrat,

proasta e fata ce crede-n baiat.




Statusuri de suparare nr.6:

N-am nici un motiv concret,...dar simt k-s trist.....ati spune poate: "bucura-te, inca mai simti, existi"!

Totusi, o sa caut pe internet prognoza meteo a sufletului meu pe saptamana viitoare, desi mi-e un pic teama de inundatii.Cod galben cumva, stie cineva?




Statusuri de suparare nr.7:

de ce-ai plecat din viatza mea...

nu te-ai gandit ce ai sa lasi in urma taaaa?




Statusuri de suparare nr.8:

fiekre picatura d ploaie va sterge amnintirea t, dar o data c s opreste o durere eterna plina d suferintza m inconjoara...Lacrimile incep s curga ji sufletul se desframa.:(...inima mea e neagra p o parte ji gri p alta:-(. Neagra din kuza suferintzei c s arata p fata mea obosita d atata plans. Gri din kuza ta, din cauza nepasarii ji urii din jurX(X(X(..Totul e din kuza ta, iubirea mea, suferinta mea ji lipsa ta aqm k s m tii in bratze ji s m saruti qm faceai o data:X....Fiekre culoare are insemnariile ei, tu o ai p a ta...eu NU o am p a mea...sunt neinsemnata pt tine... compus d mine...dak vretzi s vb cva...intratzi p moarte.alb_negru99 acolo m gasiti:*:*:*:*>:D




Statusuri de suparare nr.9:

Incepi sa iubesti o persoana ,dar la un moment dat afli ca e insurat,ce faci?1)nu-l mai vezi?

2)ii spui verde-n ochi?

3)plangi?

4)te prefaci ca nu shtii nimik?




Statusuri de suparare nr.10:

toate fetele vor numai p...upicy....




Statusuri de suparare nr.11:

nImEnI nU iMi aTiNgE rAnA cAnD iMi cUrGe sAnGe, dAr cAnD mA rAzBuN aMaRuL sE tRaNsFoRmA iN dUlCe...




Statusuri de suparare nr.12:

tineretea este trecatoare....

banu-i bun , dar e amagitor,

mintea este o valoare mare,

dar n-a fost si nici nu este data tuturor.




Statusuri de suparare nr.13:

Daca m-ai intreba cine sunt ti'as raspunde IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac, ti'as raspunde IUBESC, daca m-ai intreba pe cine, ti'as spune PE TINE....





Pentru lume tu esti cineva,pentru cineva tu esti lumea.

Cu dragoste,CINEVA...







Pentru toate fetele care sufera,iubesc si plang in taina....Le doresc multa bucurie,noroc in dragoste....




Statusuri de suparare nr.14:

o saruti pe ea...dar te gandejti la mn;)..dormi cu ea,dar ma visezi pe mine...:D..ma vrei pe mine,dar te multumesti cu ea;)..1000 ca ea dar nici una ca mine...:))




Statusuri de suparare nr.15:

O iubesc dar ea nu ma iubeste




Statusuri de suparare nr.16:

inima mea se sfarama in mii si mii de bucatele ...si numai u ma faci sa plang ...cand te privesc ...cand te vad cu alta ...sarutandu-te in fata mea ...cand imi aduc aminte incep imi sa urlu in sinea mea :(




Statusuri de suparare nr.17:

"Adio" i-o vorba scurta

Dar e cu durere

Deci nu-ti spun "adio"

Ci: "La revedere"




Statusuri de suparare nr.18:

Cerul plange cu lacrimi de sange ca ai luato pe ea si m-ai uitat pe mine.......te-ai uitat in spate ......m-ai vazut........ahi ai plekat mai departe crezand ca voi alerga dupa tine....dar nu a fost asa ........am plekat mai departe..te-am uitat foarte greu........shi acum ca ti-ai dat seama.......ca nu mai sunt a ta......strigi la cer cu lacrimi in ochi..........De Ce Doamne.......De Ce..........NU MI-AM DAT SEAMA CAND A FOST LANGA MINE..................MA NUMESC Byanca shi id mes este byanca37




Statusuri de suparare nr.19:

Nu-ti pasa de mine cand eu te iubeam....Ti-a pasat de mine cand nu te mai doream.....Acum as vrea sa simti si u ce simteam si eu odata.....cand u imi lasai inima gheata....




Statusuri de suparare nr.20:

cand sunt fericit nu pot sa scriu 2 cuvinte, doar depresia ma face "poet". si atunci versurile sunt albe, dar mie mi se pare ca au rezonanta.

Topicul l-am fact sa "aud" si versuri vesele(in afara de cantecele pt copii chiar nu am gasit) si triste...(fac si ele parte din viata.)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu