Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa:)):))




Statusuri de viata nr.2:

bula se duce la toaleta sh akolo e un emglez ...bula bate yes zike englezu ...bula mai bate a 2 uara englezu yes pai iesi draqu ka ma pis pe mine :)):)):)




Statusuri de viata nr.3:

asta luni mam gandit marti sa plec miercuri la servici daca vineri am vzut ca maine-i sambata ca ce plec azi ca maine duminica=))




Statusuri de viata nr.4:

dragostea e ca ghimaroiu....cliova e ca si el se trateaza!!!




Statusuri de viata nr.5:

doamne,

vreau si eu o iubire.....

ca-n poesti....

stii ca am fost cuminte?!?

dak nu imi dai,

doamne ,o iubire

o sa fac.....

pipi pe mn!




Statusuri de viata nr.6:

asta-s eo si n-ai ce-i face mama alta nu mai face




Statusuri de viata nr.7:

Legumele Inseamna Sanatate , Sanatatea Inseamna Faima , Faima Inseamna Bani, Bani Inseamna Femei , Femei Inseamna Dragoste , Dragoste Inseamna Copii , Copii Inseamna Bani Cheltuiti , Banii Cheltuiti Inseamna Saracie....DECI NU MAI MANCA LEGUME




Statusuri de viata nr.8:

una doua baba mosu una doua e cocosu ..georgiana..:P




Statusuri de viata nr.9:

eu copac

tu lamaie

eu sug sange

tu iei muie

eu vampir

tu dracula

eu sug sange

tu sugi pu-a

asta-i tara lu dracula




Statusuri de viata nr.10:

du-te incet si vino tare pentru mine n-ai valoare




Statusuri de viata nr.11:

De azi jur pe mama ca nu mai beau, nu mai fmez si nu mai injur:

-Ah bagamiash **** iar am scapat tzigara in bere......!!!:))=))




Statusuri de viata nr.12:

Sunt o mik vrajitoare cn ma saruta moare...un baiat m-a sarutat sh p lok a decedat:P




Statusuri de viata nr.13:

Plugul Maghiarilor



Aho,aho copil maghiare,

Si istenem la Romania mare,Maine Anul se-noeste,Si funar ne bulangeste.

Noi fecut la GUVERNARE,ca un fel de treaba mare,

Iar acum ne-apuca anu

Fara legea lu Pruteanu.

I-am propus la senatore

Ca-nvatam la profesore,

Istorie si geografie,

In limbe ce imi place mie,

Iar romana de la scoala,

S-onvatam tot in maghiara.

Pruteanu,ce nu e clare?

Si-n romane si-n maghiare

Si-n orice tari avute,

Doua limbi e chiar placute!:))




Statusuri de viata nr.14:

profesoara :Copii, ce ne da oaia?

copiii: lana

profesoara: copii ce ne da gaina?

copii: oua

profesoara: copii ce ne da vaca?

copii: teme pentru acasa




Statusuri de viata nr.15:

in trecut dracula sugea numai sange de femeie virgina,acum dracula moare de foame




Statusuri de viata nr.16:

hei gajik...vii cu n la un suc?dar la punga k nu am bani d suc la pahar.....:))




Statusuri de viata nr.17:

discutie intre 2 oameni...primul: oamenii ar trebui sa doarma cu ferestrele deschise...al 2lea: ar trebui sa fiti medic k sa dati asemenea sfaturi...primul:nu :O sunt hotz :d:))




Statusuri de viata nr.18:

Este adevarat ca banii vorbesc:cel mai adesea ei ne spun larevedere




Statusuri de viata nr.19:

Sub aceasta cruce grea zace biata soacramea

3 zile de mai traia zaceam ieu si citea iea




Statusuri de viata nr.20:

Ce face o blonda in desert?

Se apuca sa stearga prafu!!!:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu