Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Domn' diriginte, tanti de servici a tipat la mine si m-a trimis la dracu!

-Atunci, de ce ai venit la mine?




Statusuri fitoase nr.2:

formula apei chioare:H2O cu ochelari




Statusuri fitoase nr.3:

D-na profesoara il intreaba pe Ion:

-Ioane, ce este patria?

-patria este mama mea!

-bv Ioane!

-Vasile, ce este patria?

-mama lu' Ion!

-nu, patria este si mama ta, ai inteles?

-da!

-ce ai inteles?

-ca sunt frate cu Ion!!




Statusuri fitoase nr.4:

cand eram mai mic si mergeam la nunta, toate babele ma loau de obraz si ziceau - lasa ca si tu urmezi... acum m-am facut mare si la fiecare inmormantare le iau pe babe de obraz si le zic -lasa ca si tu urmezi




Statusuri fitoase nr.5:

afara ninge linistit ,in casa arde Dany ,de lustra stau agatati Bogdan si Geilani, in frigider sta congelat un deget de-a lui Sava, .....




Statusuri fitoase nr.6:

s-a dus un om la doctor si ii zice doctorului:

-domnule doctor,eu cred ca am o problema cu vederea!

-de ce credeti asta domnule?

-pai de cand m-am insurat nu mai vad un ban in casa!!:))




Statusuri fitoase nr.7:

am o afacere; pleci de aici si iti dau bani;.... vai, idiotule, m-ai pacalit, n-am bani acum ma duc sa-mi cumpr o bere




Statusuri fitoase nr.8:

Usor cu slujba ca zapacesti mortul.




Statusuri fitoase nr.9:

daca mita ar lumina ca licuricii,facultatile ar fi ca brazii!




Statusuri fitoase nr.10:

DAca ChEmi POLiTiA fak pE mInE ..ChEmI POLItia daR am fAkUt! =))=))=)




Statusuri fitoase nr.11:

Daca ma pun la mintea unei tocilare...dau de petrol si de creier incins. =))))))




Statusuri fitoase nr.12:

sa te tzuc pe gura .... si sa te iu...




Statusuri fitoase nr.13:

Bunica are un caine atata de rau incat il duce cu roaba la poarta sa latre!




Statusuri fitoase nr.14:

i love you

i like you

i kiss you

i need you

ai vrea tu :))




Statusuri fitoase nr.15:

am citit ca tutunul dauneaza grav samatatii...ala ca m_am lasat de citit




Statusuri fitoase nr.16:

Vaca portocalie la brutarie: as dori doua franzele albastre.



Brutarul: ne pare rau, nu avem decat baghete verzi.




Statusuri fitoase nr.17:

ce face o blonda cand afla ca 90% din accidente se intampla in casa?....se muta....:)) asa ca blondele hai sa ne mutam=))




Statusuri fitoase nr.18:

Simt multilateral, traiesc dual,.......un indecis banal!




Statusuri fitoase nr.19:

O data am fost la pescuit si am prins o stiuca de 8kg.Am bagat-o in frigider si dimineata cand am deshis frigideru stiuca imi mancase toate sarmalele si se facuse de 20kg. :))):))




Statusuri fitoase nr.20:

Dka ma cobor la mintea ta dau d' petrol=))

:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu