Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

-Care ar fii cel mai ingrozitor lucru care l-ai face pentru bani?

-Cati bani???




Statusuri de viata nr.2:

DnD fak sex (virtual)




Statusuri de viata nr.3:

2 porumbei proaspat casatoriti , s-au facut luna de miere in Hawai . Acolo cei doi a murit (Dumnezeu sai ierte :)) ) S-au intalnit sus in rai, iar sotia ii spune sotului: "cf, iubi ?..." iar sotul ii raspunde: "Nu-mi mai zi iubi, ai uitat ce s-a spus la cununie ?"

"Ce s-a zis ?"

"Vom fi casatoriti pana cand moartea ne va desparti,...asa ca ia mana de pe mn "




Statusuri de viata nr.4:

Ba, esty prost, da prost rau,...daca mai semnalizezi esti si mai prost!...

Lasa, ca stiu eu ca esti destept de bubui=))




Statusuri de viata nr.5:

foaie verde si-o lalea ...plina de prosti ii lumea

HAI UN VOT!!!




Statusuri de viata nr.6:

De ce m-as cauta jumatatea,.....k doar (Doamne ajuta!)...is intreg!




Statusuri de viata nr.7:

xd:eu vreu glod.ca si chic cu nasu-n glod :xd:asta-i dorinta lu taniusa rozamciuc.ce parere aveti ??




Statusuri de viata nr.8:

m-am gandit la statusu` asta toata ziua




Statusuri de viata nr.9:

Valeu, valeu, mi-a zaut shapca-n bideu...




Statusuri de viata nr.10:

banii nu aduc fericirea, o dau gata facutaa :D




Statusuri de viata nr.11:

ohhh,......ce bine, mi-ai luat o piatra de pe inima, dar stii, mai am vreo doua la rinichi....




Statusuri de viata nr.12:

Era Bula la scoala si inv. il intreaba:

- Cine a fost domnitorul Moldovei?

- Nu stiu!

- Bula, daca te strange unul de gat ce faci?

-Nu stiu!

-Bula, daca te injura unul ce ii spui?

- Nu stiu!

Se duce Bula acasa si intreaba familia cne a fast domnitorul Moldovei. Tatal ii raspunde:

-Stefan cel Mare

-Ce fac daca ma strange unul de gat ?

-Ii spui:-Dute in p***a matii da cacat mic si gras

Adoua zi se duce Bula la sc si ii spune inv.:

-Du-te in mata!

-Cine te crezi?

-Stefan cel Mare

Inv cheama directorul;

Directorul ii spune:

-Cine ma crezi?

-Un rahat mic si gras, un rahat mic si gras!




Statusuri de viata nr.13:

noi natura ocrotim, pasarele gatuim




Statusuri de viata nr.14:

Cine nu are loc de mine,.....sa stea inghesuit!!!




Statusuri de viata nr.15:

Deee...shy tuuuu,....un biet luzer in tranzitzie....




Statusuri de viata nr.16:

M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la scoala, dar cand am vazut JOI ca vine ziua de VINERI m-am gandit ce sa caut SAMBATA la scoala cand DUMINICA e zi libera! Atentie: respectati programu'!




Statusuri de viata nr.17:

du-te, vino, sthai pe lok))P by bianka votatz va rog




Statusuri de viata nr.18:

prea dulce ca sa fiu light




Statusuri de viata nr.19:

s-a dus odata elefantul si soarecele la medic.................

dupa foarte multa asteptare il intreaba soarecele pe elefant:

-de ce esti asa de mare?

-asa mi-e neamu'.

-de ce ai urechile asa de mari?

-asa mi-e neamu'.

intra soarecele la medic.

cand iese intreaba elefantul:

-de ce esti asa de mic?

-asa mi-e neamu'.

-de ce ai urechile asa de mici?

-da mai dute-n 'mata ca atunci eram bolnav acuma is bine...........................poate nu e prea amuzant da vot plzzzzzzzzzzz




Statusuri de viata nr.20:

te iubesc

sa stii mereu

ca esti sufletelu meu

mereu eu te-am iubit

vremea ti-a venit... asa ca pa

cuvantul meu pentru tine

te urasc niciodata n-o sa te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu