Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

am un doctor tinerel....nust ce drek ii cu el....tot imi zike cas nebun/dar eu nust cum sa-i spun...ca nu e un doctor bun:X::X:P;)):*:*:




Statusuri facebook nr.2:

dragostea incepe la o reuniune la un .. bal si se termina ori la morga ori la spiatl




Statusuri facebook nr.3:

iubirea mea:X:X:X...cand intri pe mess da-ti 2 palme si iesi>:)




Statusuri facebook nr.4:

“~@~Tot Ce Facem Noi...Ramane K MoDeL...Shi Ne Traim Wiatza...La Mare NiWeL!~@~[




Statusuri facebook nr.5:

cine rade la urma nu s`a prins d gluma...:))




Statusuri facebook nr.6:

teEd[d]y` are ptr` tNe` :"> ... dUreX , drOguri sh` toXine \:d/ ;) =)))




Statusuri facebook nr.7:

Azi m-am dus si eu la biserica. Cand ma uit la cucoana de langa mine..isi aprindea tigara.. Doamne!!! sa scap berea din mana nu alta.




Statusuri facebook nr.8:

Cine vine cu mine la cabana? dak ai p**a si iti place alcoolu nu esti bun




Statusuri facebook nr.9:

Get a life! A real one! Not one made in China




Statusuri facebook nr.10:

Cine se scoala tarziu nu e obosit, e patron, nu munceste si e fericit..;)




Statusuri facebook nr.11:

Save energy. sleep at school :-j




Statusuri facebook nr.12:

azi noapte am dormit doata ziua :D




Statusuri facebook nr.13:

npc(in traducere -nu port chilotzi:))=))




Statusuri facebook nr.14:

Doamne beat am fost aseara.....cum sa fac sa ma imbat iara?




Statusuri facebook nr.15:

Wife and dog missing ? reward for the dog.




Statusuri facebook nr.16:

Chestia haioasa la acest status este ca atunci cand il citesti,... iti dai seama ca n-are sens si nu te mai poti opri din citit :))




Statusuri facebook nr.17:

va rog fetelor nu credeti in baietiii ca sunt cam smecheri unii baieti, umbla cu doua deodata, sa stiti,... am trecut prin asta si eu si nu mai vreau; aveti grija ce faceti, papa cu drag andra




Statusuri facebook nr.18:

te iubesc ...park-am turbat,....ca pe-un drak impachetat...




Statusuri facebook nr.19:

sunt fetita la seral

te iubesc la radical

cand te ridic la patrat

ma trezesc cu tine-n pat :)) :X




Statusuri facebook nr.20:

nu-s o floare de bostan sa iubesc un prostalan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu