Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Iubire pentru mine eshti o comoara !!

Iar comorile trebuie tinute in pamant




Statusuri de viata nr.2:

te iubesc saritzar ochii

pe peretzi zugravitzi

dak t mai prind q alta

t shi fac cartofi prajitzi




Statusuri de viata nr.3:

Iubirea e un cantec

Ce toti il canta des

Dar nu pt toti el are

Acelasi inteles!!!




Statusuri de viata nr.4:

stiu ca te uiti la ea dar te gandesti la mine..o atingi pe ea dar ma simti pe mine ....ti-e sete de mine dar te racoresti cu ea..stiu ca ma vrei pe mine dar te multumesti cu ea




Statusuri de viata nr.5:

De cand nu team mai vazut.. ochi mei nau mai tacut.... iar acuma dupa tine a iesit a mea iubire...




Statusuri de viata nr.6:

cat tiar fi d bine sa nu uiti de mine ca mereu tiam fost aproape am dat tot pe jumatate




Statusuri de viata nr.7:

Iubirea iti sta in suflet ,dar el e plecat dupa alta iubire....




Statusuri de viata nr.8:

Daruieste iubire....... si vei primi ............




Statusuri de viata nr.9:

vreau sa te uit!!...vreau sa ma uiti!!...vreau sa ne uitam...la un film impreuna diseara iubire




Statusuri de viata nr.10:

te ube uby meu :)) pe draq te ura ury meu




Statusuri de viata nr.11:

Te IuBeSc MoOoOoLt ................A tReCut O lUnA.........eU iNcA tE iUbEsC................eStI SoArElE mEu.............I lOve YoU




Statusuri de viata nr.12:

Peste multe dealuri zboara gandul meu ce-l obosit si la tine se coboara ingerasul meu iubit... TE IUBESC MULT!!!!!!




Statusuri de viata nr.13:

Te astept cu nerabdare, mi-e dor de tine mi-e dor de amandoi, mi-e dor de zambetul tau mi-e dor de noi...:((




Statusuri de viata nr.14:

pe inima mea e scris un nume.......

e scris numele tau j akolo va ramane

orikt aj incerka nu-l pot elibera...

cheia e la tine j nu mi-o vei da....:|

(sad rau la ora asta...)




Statusuri de viata nr.15:

Te-am iubit mereu, te iubesc si acum si te voi iubi pana voi muri!




Statusuri de viata nr.16:

Meteo: Azi ploua...... Cu iubire!




Statusuri de viata nr.17:

Te yubesc te doresc, as vrea noaptea sa te visesz pt yuby :*




Statusuri de viata nr.18:

Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna,

De dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna




Statusuri de viata nr.19:

te iubesk,te iubesk,te iubesk la nebunie...mi-e dor de buzele tele ca si de doua petale...as vrea sa'ti spun k te iubesk dar mi-e frica sa'n draznesk:X te iubesk moolt, moolt:X love ! love ! love !




Statusuri de viata nr.20:

triste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu