Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

Be Smart. Don't Be a retard. :]




Statusuri faine nr.2:

nu conteaza cum arati, ci conteaza ce suflet ai ......dar pana la urma........ cel mai mult konteaza cum arati :D:D:D:D:D




Statusuri faine nr.3:

Afara ninge linistit

Si-n scoala arde focul,

Iar noi pe langa profi stand

De mult uitaram scrisul.




Statusuri faine nr.4:

culmea mizeriei: un purece sa aiba paduchi




Statusuri faine nr.5:

Nu'sss...imi tuning-ez sania by Yo




Statusuri faine nr.6:

Eshty bathut in tzasta?




Statusuri faine nr.7:

marfa




Statusuri faine nr.8:

GARDURILE-s pentru boi;.......caii le sar, .... cainii se strecoara pe sub ele !...............Da' furnicutzele ?




Statusuri faine nr.9:

Mi-am updatat limbajul,....k' tre' sa merg la scoala;..........

....n-am mai fost de la balul bobocilor !




Statusuri faine nr.10:

ma inervez atunci cind nu pot sa ma inervez




Statusuri faine nr.11:

Se duce bula la scoala si il intreaba profesoara:

-Bula ,dc na-i venit ieri la scoala?

-Ca mi-a murit bunicu' !

-De ce minti, ca il vazui azi-dimineata la geam!

-Aaaa.. pai l-a pus tata la geam k azi e zi de pensie...:))=)))




Statusuri faine nr.12:

si daca viata-i cruda>>pune-o pe gratar :D




Statusuri faine nr.13:

eu cu dracu in brate acest facut de tecsoiu costin dar toate sunt de tecsoiu costyn




Statusuri faine nr.14:

Persista,...........poate-atingi culmi de prostie...simpatica !




Statusuri faine nr.15:

EJTI PROST? GANDESTE-TE BN, UITA-TE IN OGLINDA SI AI GASIT RASPUNSUL!




Statusuri faine nr.16:

Poimine am 2 zile decind nu fumez!




Statusuri faine nr.17:

Intr-un colt de camera rotunda se auzi o impuscatura de cutit , iar inamicul cazu' spanzurat la podea .....care e morala acestei povesti??....nu te juca cu focul ca te calca submarinul




Statusuri faine nr.18:

tedi are pentru tine... antrax, droguri si toxine :))




Statusuri faine nr.19:

Dragostea e ca o raie...... te mananca si-n calcaie




Statusuri faine nr.20:

kkiuki



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu