Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
plang si suspin in urma ta

ai reusit sa imi distrugi inima

ai reusit sa ma ranesti spunandu-mi

ca nu ma iubesti




Statusuri faine nr.2:
>
iubirea este ca vantul...nu o poti vedea dar o poti simti...




Statusuri faine nr.3:
>
te iubesc mai mult ca pe oricine dar nu mai mult ca pe mn..>:D




Statusuri faine nr.4:
>
U....esti baiatul ce ma facut fericita,u......esti persoana kre ma inteles atunci knd mi-a fost greu,u......esti acela kre ma fucut sa rad atunci knd eu plangeam,iar eu.........eu..........eu sunt persoana kre a aparut in viata si ti-am o ferit dragostea.




Statusuri faine nr.5:
>
ViAtZa Mi-A ofERiT pUteREa de a iUbY.....tOt vIaTzA mIa LUaT spErAntA DE a tRaIi.....aM invAtAt cA perSoAnA dE LangA Mine sA o PrEtUIesC MaI mULt She Sa LuPt imPtrIVa TuTuroR SHE sA NE aPaRaM iuBIreA....




Statusuri faine nr.6:
>
Viata este ca ora de matematica,in care inmultesti si scazi,imparti si aduni,iar la un moment dat iti dai seama ca ai gresit si ai vrea sa o iei de la inceput,dar sa sunat!




Statusuri faine nr.7:
>
//)).//\\//.//)) Bunicu la PC :P nu dati buzz ca face Stop Cardiac !!!




Statusuri faine nr.8:
>
Si daca tot mapamondul e indragostit,eu va s pun cam sincer k m-am plictisit

Biank.counter




Statusuri faine nr.9:
>
te iubesc multh!




Statusuri faine nr.10:
>
T anganika

E ste



I nsula

U nde

B arcile

E nglezesti

S osesc

C urand







citeste pe vertikala



ce cuvinte iti ies??

TE IUBESC




Statusuri faine nr.11:
>
8inteligenta ma urmareste dar io sunt mai rapid ca ea




Statusuri faine nr.12:
>
|).||.|)!! ma cert cu pixu...=))




Statusuri faine nr.13:
>
Vrei sa facem 69? Da :> ? Ok tu faci pe 9 si eu tin de 6 :> By Diya




Statusuri faine nr.14:
>
de vei plange pt mn .. spunemi ka sa plang shi eo...de vei plange pt alta .. iti doresk sa plangi mereu..;):X:X:X




Statusuri faine nr.15:
>
Nu uita k toti kre te iubesk..la un momendat toti te ranesk..




Statusuri faine nr.16:
>
In padurea cu alune
aveau casa doi pitici.
Vine pupaza si spune:
mar? in pula mea de-aici!




Statusuri faine nr.17:
>
Nu iubi un fotbalist,e un lucru foarte trist...:cand e dragostea mai dulce,isi ia mingea si se duce...:(




Statusuri faine nr.18:
>
am o mie de defecte in fata unor proaste ce se cred perfecte yoo spun ca sunt fitoasa dar sunt dulce si frumoasa




Statusuri faine nr.19:
>
sunt suparata numai am pe nimeni am ramas singura




Statusuri faine nr.20:
>
viata e doar o raza de soare..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu