Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
unu e prost ,alta e proasta toti is prostii ma frate




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Iubirea mea ptr tine este de nedescris! Te iubeam atat de mult si inca te iubesc....pacat ca esth cu alta \:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Dragostea e o sageata care face rani de foc ..... Sufera cel ce iubeste cel iubith isi bate joc :(( ;(




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
DnD ma gandesc la prostii care citesc statusul meu...:)) [bY cRysS]




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Din sute de petale de trandafiri,eu pe tine te-am ales,si tot tie ti-l dau ca TE IUBESC




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
cand ma trezesc dimineata p**a mio belesc




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
alo baiatu...imi ninge in inghetata ...si mai lasa-ma cu mopu ta:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
4ytutu




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
fa ceva dar nu fa bn




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
cum te'am iubit eu pe tine....nu o sa te mai iubeasca nimeni...te iubesc ....:Xmatzu meu:X....pentru ce'i care au pierdut persoana iubita...pentru ALIN




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
la toate as renunte sa ma iubesti,

iubeste.ma si iti voi da tot ce iti doresti.




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
DND ... dau gainile cu ruj




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
un picior este Craciunul iar celalt Revelionul ..... vrei sa ma vizitezi intre sarbatori ??? =)):))=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
nu te iubesk ..... pt ceea ce esty...te iubesk pt. ceea ce sunt cand sunt cu tine :x:x:x




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
sti bancu cu prostu care zice da




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
imi fac bagajul, de maine o sa plec din inima ta




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
foaie verde d gutiue, dND k iti dau MUIE!!!

by alynutza




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
daca teas avea in minte ,mias da cu un fier in cap..:)):P




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
cine-i harnik sh munceshte, ori e prost, ori nu gindeshte




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Ce primeşti la un restaurant moldovenesc dacă ceri creier pane? Mimorie di porc prăjită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu