Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
ziua cu tine vorbesc,noaptea pe tine te visez,ma trezesc brusc si realizez ca pe tine te iubesc




Statusuri faine nr.2:
>
zi de zi te vad in fata mea de ce sunt blestemat sa stau in umbra ta,de ce nu pot o clipa doar sa iti vorbesc?...te iubesc




Statusuri faine nr.3:
>
kme knd persoana yubyta te ignora...Km e knd kel pe kre il plaki pe alta el o adora.....inima iti plange dar nu ai k sa faki ... iti vine sa urli dar te abtii si TaKy.......atunki knd o saruta inima ytzi plange tu mereu planki k lakrimi de sange:((:((




Statusuri faine nr.4:
>
numai uh ejti dragostea mea, fara tine nu pot rezista, te iubesc ji te ador, fara tine simt k mor...by deeutza




Statusuri faine nr.5:
>
nam ce sa fac nam incotro eu te iubesc nu fac misto te iubesc mai mult mai mult cu fiecare minut te iubesc si orice ai face de tn mie imi place nici eu fara tn nici tu fara mn da si uite asa in doi se imparte dragostea by y0nu7z y0nu7z




Statusuri faine nr.6:
>
cine fura azi un ou....:P maine face omleta:))=))




Statusuri faine nr.7:
>
am incercat sa te uit dar in sufletul meu a rams o urma de iubire ptr.tn,in sufletul nu esti uitat!:(:(




Statusuri faine nr.8:
>
caopile nu iti fie frica de moarte, ce mori de 2 ori=))




Statusuri faine nr.9:
>
Te\' Iubesc Daca Ma crezi :X



Scoate\'mi Inima sh\'i vezi :X



Fara inima de\'as fi :X ,





ToT pe tine te\'as iubi :X





Cu drag Nikoleta :X




Statusuri faine nr.10:
>
acum cateva saptamani iubirea nu mai exista pt mine,dar ai aparut u si acum sunt cea mai fericita si gandul la celalalt baiat e pierdut in adancul sufletului ...acum u esti iubirea mea.......dar prima iubire nu am cum sa o sterg din minte si ma mai gandesc la ea......pwp...t'besk........




Statusuri faine nr.11:
>
Ejti intro banca care a luat foc...in banca este casiera care are 87 de ani si directoarea bancii care are 28 de ani...tu pe cine salvezii???...Fernando salveaza valuta se stie....




Statusuri faine nr.12:
>
Baieti buni ajung in rai.....baieti rai ajung unde vor ei!!!!




Statusuri faine nr.13:
>
colo in vale la magazin o baba cat un tir :)) :XXX:




Statusuri faine nr.14:
>
ma balacesc dnd ca te stropesc




Statusuri faine nr.15:
>
Messu` ma face mai fericit..pt ca tu esti online;))




Statusuri faine nr.16:
>
Daca as fi un fluturash micutz as proceda astfel:

-m-as ascunde intr-un plic

-iar cand plicul sar fi rupt,

-as iesi sa te sarut!!:*:*




Statusuri faine nr.17:
>
DND!!! vopsesc castani....




Statusuri faine nr.18:
>
nu am stiut sa pierd .........am vrut sa te castig ......dar nu am crezut k imi pot face atata rau ....singura stand si asteptand sa viiiiiiii........d




Statusuri faine nr.19:
>
am nevoie doar de tine!




Statusuri faine nr.20:
>
Am fost la dentist .

Cand trebuia sa ma anestezieze mam intors cu curu

Apoi cu fata si am incercat sa fug dar bunaciunea aia de asistenta mia bagat insectia in cur!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu