Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
e imposibil doar dak gandesti k e..;)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
de ce au murit dinozaurii?? ca a cazut un asteroid pe pamant ...de ce murim noi?? din cauza prostilor care spun ca o sa cada planeta!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Inima Mea Bate...Nu Mi-am Scris Tema La Mate.Si Nici La Romana De O Saptamana!Si La Geografie Nu Mai Mama Stie...La Religie's Prostu's Nu Stiu Tatal Nostru !Chiar Si La Engleza Vorbesc In Chineza




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
am sa plang pt tot ce am trait am sa plang pe k neam iubit dak ai sti cat as vrea sati vb sati mai spun ca si azi te iubesk




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
ce face o vampiroaica sincura in desert cum ar putea rezista fara sange ...... ar astepta sa ii viie ciclu..




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Cheia enigmei pe care o cauta de trei mii de ani incoace toti filozofii lumii: sa nu intrebi niciodata o femeie de ce iubeste; multumeste-te sa o intrebi: “Ma iubesti?”




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
stau la geam cu cartea-n mana

lumea crede ca citesk

dar cu ochii plini de lacrimi

eu la tn ma gandesk




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
am invatat ca din iubire traiesti,dar totul sa terminat.....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
pt mn a spune TE IUBESC nu inseamna nimic,dar a IUBIcu adevarat inseamna totul,imi dai voie sa te iubesc sa-ti pot demonstra?




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
Ce este barbatul?? -O prelungire inutila a penisului! :))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
nu te deranja sa ma deranjezi k deranjezi si mouseul si tastatura aja k [..]




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
in padurea cu alune aveau casa 3 pitici...vine elodia ji spune:..pssst eo n-am trcut pe-aici




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
ori ce ai face sa nu te indragostesti nu ii poti rezista pentru ca toti pe indragostim si ne este rusine sa spunem asta uneori asa ca ne inchidem nu uitaiti ca dragostea te face sa te simbi unori prost cand ii zici ca il place si el nu te place dar aduti aminte ca nu este singurul pe lume asa ca mai ai timp alti au plans dar .......poate dragoste jeste uneori un lucru minunat atunci cand 2 persoane se indragostesc si de formeaza cuplul si din ciplu este o iubire mare!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
Hai sa dam mana cu mana, Cei cu 4 la romana, Si cu 2/ la geografie, Da-o'ncolo de chimie. Hai sa copiem vecine, Vino-ncoace langa mine, Da fituica la un loc, Amandoi sa avem noroc. Amandoi uram franceza, Amandoi uram engleza, Mate chiar ca ne framanta, Si diriga nu ne-ncanta. Unde-i unul nu-i putere, La suflat si copiere, Unde-s doi puterea creste, S-apoi nota se mareste




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
))>> te iubesk pina la stele....Ingera$ul vietii mele..:-))))))//




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
cand te-am cunoscut mi-a fost teama sa te plac...cand te-am placut mi-a fost teama sa te iubesc...cand te-am iubit mi-a fost teama sa nu te pierd...iar acum cand te-am pierdut,mi-e teama ka nu te voi mai avea niciodata..Ca Ai Plecat SI m-AI Lasat,M-ai Lasat FARA nICI uN rOST pE Pamant Mai Lasat Pentru ia Pentru Prietena Mea Care Era Ca Si Sora Mea Acum Fara Tine Fara Ea Viatza Mea E Foarte Grea:((:((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
nu deranja sa te deranjezi




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
d.n.d incerc sa prind timpul .........dar n-am carlig:(:(:(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
Nu'sS ....Tipa la monitor ca sa te aud :)):)):))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
daca cineva mar intreba,ce as alege intre tine si viataeu as alege viata,iar tu pleci suparata nestiind ca tu esti viata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu