Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
Daka ai inceputh sa simti iubirea,treci indiferenta pe langa ea...nu o lasa sa iti intre in sufle, iti va frange inima si vei suferi, atunci iti vei aduce aminte de vorbele mele...




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
sunta aici,dar nu vreau sa fiu aici...

totuji acolo unde aj vera sa fiu nu pot trai.

de ce?

ptr k uh vei fi acpo mereu....

iar in preajama tah...

eu nu pot respira...

de ce???

ITZI MIROASE GURA!!!.....

:))>:):))>:)




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
si ce daca...aqm plangi k ne-am despartit...plangi..k si eu am plans knd te-am vzt cu ea..neah..:-j




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Vrei web?Du-te shi cumparati!!!:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
esti un prostanac cam nespalat care nu poti citi si iti place sa fii leganat de mata ca sa adormi si tragi intotdeauna pârțuri cand esti nervos!!!:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
cand iubesty nimic nuty sta in cale si atunci invety sa suferi daca nu iubesty ity baty joc si nu vei invata nici o data sa iubesty dar daca va veni vremea sa zici te iubesc si nu este asa .... nu vei putea spune aceste cuvinte pt ca dragostea insemana cv :X:X:x:x:X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
ce par frumos ai pacat ca iti iese din nas =)))




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
adevarul??..care dintre ele..??




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
iubeam si eu candva doi ochii verzi si poate ii mai iubesk dar ochiisori lui ascund o alta fata:(dar eu te voi iubi mereu:X:X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
DND..........joc pokere cu yeti




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
deranjeaza daca tie cald cu dinti in gura




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
u mai invat sa trec peste si sa iubesc din nou,u miai dat puterea sa ma ridic atunci cand nimeni nu ma baga in seama....am insemnat totul pt tne...insa nu team crezut iar asta a dus la distrugerea sentimentelor...chiar si akm eu tot te iubesc!:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
va comportatsi astfel pentru ca avetsi persona potrivitha dar.... in ceva thimp nu o sa mai existhe acea persoana..........




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
DND...Ma trag cu mouse-ul ... :))




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
dai add ca de ignore ma ocup eu




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
ingeras din cer picat, ochii tai m-au fermecat, dintr-o singura privire, s-a nascut a mea iubire... vocea dezminte dar inima nu minte... TE IUBESC!!!!”




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
poate acum k numai sunt..vei intelege sper...dar va fi tarziu si eu ma inalt spre cer....multi baietzi iti vorspune k teiubesc..si cum si kt..alti o vor face mai frumos k mine...insa......nu te vor iubii atat....




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
te iubesc buah date-n pizda matii !! :X:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
suc de fructe-nseamna sanatate

sanatatea inseamna sport

sportu inseamna faima

faima inseamna bani

banii inseamna femei

femei inseamna dragoste

dragostea inseamna sida

sida inseamn moarte

deci nu bea suk de fructe



:))




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
acest refren se canta in 2.....buff!!!te-am pierdut.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu