Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:

pentru sanatatea dumneavoastra faceti cel putin 30 de minute de alergat.Da...de...profesoara




Statusuri faine nr.2:

Cum verbul a suta e sutez si verbul a fute e futez




Statusuri faine nr.3:

ce par frumos ai pacat ca-ti iese din nas




Statusuri faine nr.4:

cum prinzi un iepure???

te ascunzi intr-un tufis si te prefaci ca esti un morcov:)):))




Statusuri faine nr.5:

Imi dai si mie o poza cu tine ? ........ Ca mi-a murit cainele !




Statusuri faine nr.6:

Dak va fur fardurile va nenorocesk




Statusuri faine nr.7:

DND ma cert cu webcam-ul




Statusuri faine nr.8:

Vezi ca am relatii la cimitir si pot sa iti aranjez oricand moartea daca nu ma l;asi in pace....=))




Statusuri faine nr.9:

daca cerul ar fi mov

blondele s-ar uita in sus




Statusuri faine nr.10:

doamna si dyana la sc . doamna o intreaba: dyana ce faci cand un om se caca ? nustiu . yana ce faci cand un om se ineaca ? nustiu dyana se duce acasa sil intreaba pe taicasu : tata ce faci cand un om se caca ? ii aduci hartie igienica . tata ce faci cand un om se ineaca ? ii arunci colacul de salvare . dyana merge la sc a doua zi . doamna o intreaba : dyana ce faci cand un om se caca ? ii arunc colacul de salvare . dyana ce faci cand un om se ineaca ii aduc hartie igienica . lol




Statusuri faine nr.11:

Bula in armata:

Colonelul:cine face acet magar sa rada ii dau o saptamana liber...

Merge Bula dupa coltz cu magarul si cand s-au intors magarul radea.

Colonelul:cine face magarul sa planga ii dau o luna liber ...

Merge Bula cu magarul dupa coltz si cand s-au intors magarul plangea.

Colonelul:Bula dak imi spui ce i-ai facut magarului iti dau 2 luni liber !

Bula:Poi cand l-am facut sa rada i-am zis ca am p**a mai mare decat el ...

Colonelul:Si cand l-ai facut sa planga ce i-ai facut?

Bula: I-am aratat-o si nu a crezut! =))




Statusuri faine nr.12:

iubirea e ca o floare te pisi pe ea si creste mare.......




Statusuri faine nr.13:

credeam ca esti de treaba dar ma-am inselat !!!Esty mai micut dect mine !!!De ce nu mi-ai spus?n-o sa te iert!dar totusi te-am iertat




Statusuri faine nr.14:

in sfarsit mi-am dat sh eu seama de concluzia vietzi: iarna nu-i ca vara:))




Statusuri faine nr.15:

FoAiE vErDe SoLzI dE PeStE uItE PrOsTu CuM cItEsTe :))




Statusuri faine nr.16:

azi sunt najpa :)):))




Statusuri faine nr.17:

ii fac manichiura gaini vi sa ma ajuti? DND =))=))




Statusuri faine nr.18:

ingerashy dicer cazut sa iti dea tie un sut:))




Statusuri faine nr.19:

is tari poeziile




Statusuri faine nr.20:

ce par frumos ai pacat ca iti iese din nas =)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu