Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
nu stiu cum sa.ti explic...cred ca tu cunosti sentimentul...nu pot scoate nici o vorba cand sunt in preajma ta .... cred ca asta se numeste DRAGOSTE




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
dragostea e cel mai depret cadou ....trebuie sa iubesti macar o data in viata ....daca nu iubesti nu mai ai de ce sa traiesti pe acest pamant




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Te iubeste fiecare suflare a mea si zambetele si lacrimile mele te iubeste toata viata mea:...v.o




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Ca te`am vazut,e vina mea / Ca mi`ai placut,e vina ta /Ca te iubesc nu ma`ntreba / Saruta`ma si vei afla;):-*x




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
la o margine de drum doi tineri s-au intlnit si pe loc sau indragostit cand au fost la cununie parinti nu au vrut sa stie. atunci ei de mana sau luat si in mare sau aruncat. parint cand au auzit fuga la mare au venit .-marinare marinare scoatem copii vi din mare!- poti sa imi dai si si 1010 copi nu ti scot vii. cimitire cimitire ,cimitire deschideti portile bine ca au venit doi tineri la tine nu au venit sa infloreasca si au venit sa putrezeasca! pe mormantul de fetita a crescut un pui de vita. pe marmantul de baiat a crescut un pui de brad.vita ,vita tot crestea si pe brad il inconjura! bradu,bradu tot crestea si pe vita o inbratisa!!!!!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Poezie macabra

Afara ninge linistit

In soba arde mama

De lustra tata-i spanzurat

Iar eu ma tai cu lama



Fratii mei sunt toti in pat

Morti de-o saptamana,

Ei au intrat in putrefactie

Dar nimeni nu-i aduna



Sora mea e pe balcon

Sa sara...sa nu sara...

Eu ii dau un sut si zic:

"Pardon, valeu, dar bn zboara!!"




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
tbx vanesa




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Daca nu te vad o zi innebunesc

Tu nu poti sa-ti dai sema cat te iubesc

M-am certat de dragul tau cu-ai mei parinti

Si as muri sa stiu ca tu ma minti



Sa nu ma minti, sa nu ma minti

Mai bine spune-mi acum, spune-mi ce simti ce simti

Nu vreau sa-mi spui mai tarziu

Ca nu mai vrei inima si ochii mei



Am gresit in fata la parintii mei

Te-am ales pe tine si-am renuntat la ei

Dar sa nu ma faci sa plang si sa regret

Ca n-as putea sa te iert..te iubesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
,,ADIO"i-o vorba scurta Dar e dureroasa Deci nu-ti spun,,ADIO" Ci : ,, LA REVEDERE"




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
ayi am fost la biserica cand amvayut baba cu tiagrea in mana erea sa imi cada berea nu alta




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
ploaia nu vrea sa hambeasca , sa nu ne vada pe noi fericiti !




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
sunteti idioti!!!!!!!!!!!!!!!1 si mul mult prea increzuti!!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Ce este pumnul?/....Pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul din loc si iti pune intrebarea...=Mai vrei???:):)):))):))):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
_|_




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
DND ma balacesc nu da buzz ca te stropesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
As vrea sa te sarut acum,

Dar ai distrus tot ce era mai bun.

Mai lasat sa sper la tine.

Ca sa pot sa fiu a ta,

Ziua ma imbratisai si-mi ziceai

Ca ai vrea cu mn sa stai,

Dar gandul ti/era altundeva,

Iar noapea cu alta erai in pat sii spuneai cat de mult ai vrea cu ea sa stai.




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
am citit undeva ca alccoloul si fumatul dauneaza grav sanatatii asa ca mam lasat de citit




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
te iubesc***




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
din ce noian indepartat au rasarit in mine!.....cu cate lacrimi le-am udat iubito pentru tine....pop tuu dulse (A)




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
sugi pula



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu