Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
te iubesc iubitu meu si nu te voi uita niciodata




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
multi prosti stau pe mess si se holbeaza la statusuri,asa ca ma gandi sa le dau ceva de citit




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
de ai fi o floare de bujor

te-as sadi in dormitor

ziua te-as uda

noaptea te-as saruta




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
intr-o zi luase foc casa unui vecin....vine e la noi si ne intreaba,care e numarul de la 112 ca sa cheme pompieri.....




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
FERICIREA ne e dekt un vis...DUREREA e reala ..:(




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
cand viata iti intorce spatele,pune-i mana pe cur!!!




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Te iwbesk [...]pwp[:*]




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
DnD

Invat pisica sa latre




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
Eu ma cred tarzan doctorii ma contrazic dar elefantul de la mine din garsoniera imi spune ca nui asa!!!...:D




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Bonjur te injur




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Fereste-te de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului.by Gaby S




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Vai de cel ce uita greseala si tine minte pedeapsa...by Gaby S;)




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
il iubesc da nu stiu cum sa'i zic:(:(:(




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
Nu trebuia sa te cred...Sa nu-mi pun nici o speranta!...Trebuia sa`ti zik`...Cuta`ti alta fata!!!...;;)




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
bula




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
xsxs




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
daca ai fost cu cineva si te-ai despartit de persoana respectiva si aceasta iti cere sa fiti impreuna din nou ii spui:nu linge unde ai scuipat ,este scarbos si s-ar putea sa iei microbi...:>:D




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
psihologul mi-a spus ca sunt nebun dr vocile din cap imi zic ca nu e adevarat




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
ATENTIE:ma dau cu barca in avion nu deranja ca te dau cu capu' de bordura:P:D:))




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
cand iti va fi dor de mine aduti aminte ...eu am plecat...iar tu m-ai lasat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu