Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Ma gandesc la ceea ce cred K ma gandesc :D hai k te-am derutat!




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
eu te-am iubit..tu mai fraierit..ink te iubesk,,tu aqm ma urasti..:(




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
Noapte buna somn-usor

DND ca-ti dau ignor :d




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
:)*pentru ce mai dulce:-*:-*:-* fata iubii meuu :-*>:d>:d:d:d:d:d




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Mi-e dor de atingerea ta,de ochii tai,de soaptele tale… intr-un cuvint mi-e dor de tine ..




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
dragostea nu se scrie pe o coala de hartie ci pe-o inima curata




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
DND-Joc poker cu cainii din tablou...Si imi i-au bataie:(




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Am intrat in club ca sa spargem plictiseala

Fetele-s aici lumineaza seara




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
TE-AM IUBIT 3 CLASE LA RAND ACUM NU TE MAI IUBESC DAR MIE DOR DE TINE[....]




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
te iubesc doar daca ai incredere ..

uneori este dragoste

alteori este iubire

dar daca nu crezi nu este nimik

ramybyramy -id meu




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
DND...gadil muste la subtioara:)))




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
DND .. dau gainile cu ruj!




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Daca cineva m-ar pune sa aleg intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparat nestiind ca viata mea esti TU




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
foaie verde puishor itzi dau in cap de te omor=))




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
ce frumos e sa regasesti sentimentul pierdut,sa oftezi si sa plangi dupa primul sarut,sa iubesti si sa fii iubita:)




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Nu deranja Ca te Fut Indata.




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
io t iub tu m. iub....




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Nu fi trist mergi mai departe viata e una.....singura..........




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
dnd cant cu caietu




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
te yubesc in scriss,te yubesc in vis,eu te voi yuby,pana voy murii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu