Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
de ras




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
Nu suntem grupul ala care facem rau

Ca daca-ti scoatem femeia la produs e spre binele tau

Noi sarim in ajutor si-ti intindem mana

La modul"Fetita,iti dau pisica jos din pom?Daca-mi sugi p**a!"




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei:Politia,Salvarea si Pompierii




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
In alte zile amare in care te-am iubit si clipele-npreuna mi le-am amintit.Acum primul sarut este clipe amintite.Imi amintesc de tine si zilele frumoase.si chipul tau il vad oriunde.Dar e o zi de maine




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Stau la poarta ta...te voi astepta... de tine nu ma voi lasa...stiu ca-ti este greu..sa stai fara mine mereu...dar knd stiu k te iubesc...pt tine mai traiesc....(de la mn George..pt Cristina viatza mea):X:X:X




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
foaie verde puisor ...prostilor le dau ignore




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
eu is viatza ta si daca ati vorbeste inima atunci e timpul




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
Foaie verde shy'o albina !Tuh dai bus ...Eo nus de vina!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Diseara vin la tn PLS curata boschetu' de panze ca ti-am luat frunze pt tapet.




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Zambea-i mereu cand te vedeam

Dar curaj eu nu aveam

Sa-ti spun ca m-am indragostit

Din ziua cand te-am intalnit




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
stau pe stadada dorului,numarul amorului judetul fericiri numarul iubiri




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
DnD-Ma CeRt Cu PiXu'




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
de mult e intunerik la mn in suflet nu luna,nu stele...doar visele triste...eterna tacere...sperante si lacrimi:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
Daca as avea fata ta as imprumuta fundu cuiva




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
ha ha ha am ras sa mor in sant......




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
DnD.....ma plimb cu elicopterul sub apa...




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Cel care te face sa plangi nu-ti merita lacrimile... Iar cel care la merita nu te va face niciodata sa plangi




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Te iubesc si te detest

Te ranesc si ma uimesc

Cum de pot sa-ti fac vre-un rau

Cand fara tine lacrimile

Nu mai contenesc a curge...





Eu te iubesc si te doresc

In orice clipa a zilei

N-am avut nevoie de cutia milei

Atunci cand sentimetele frant-mi-le-ai..





Am iertat,am iubit

Tu dinou le-ai ...




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
dnd ... nu-s cautama pe afara vezi ca ma dau cu sania pe nisip




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Nu te speria!Sunt la spital!Mi-au gasit ceva la inima.Fii fara grija,operatzia nu a reusit.Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo vei ramane mereu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu