Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
nu iubi pers pe kre nu le cunosti bn




Statusuri faine nr.2:
>
lupta pt ceea ce merita sa fie al tau si vei reusii.....




Statusuri faine nr.3:
>
sunt ca un inger fara aripi ......fara speranta .si condamnat la suferintza si singuratate...:((:((:((




Statusuri faine nr.4:
>
Traieste ficare clipa ziua de ieri dak este placuta nu o poti aduce a doua zi traieste fiecare clipa :) nu uita ca viatza nu ramane asa :) ia trece si trec si ani nostri si l'a batranete unde au trcut?? cand zicem " lasa maine mai e o zi" si tot asa pan no'm mai fi




Statusuri faine nr.5:
>
nu te deranjezi...nu ma deranjezi




Statusuri faine nr.6:
>
iti place statusu?




Statusuri faine nr.7:
>
“Am stiut sa iubesc ;;). Dar m`ai invatat sa fiu perversa :)). Si pentru asta am sa`ti multumesc :*. Nu intreba dc, azi am ajuns sa te urasc ! :x”




Statusuri faine nr.8:
>
Luminile

Orasului

Vegheaza

Etern




Statusuri faine nr.9:
>
am nevoie de tine ,cum floare are nevoie de apa si de lumina ,am nevoie de tine cum un copil mic are nevoie de o mama ,am nevoie de tine cum o pasare are nevoie de aripi ,am nevoie de tine si nu pleca de langa mine ,nu pleca nu lasa intunericul in urma ta ,decschide-ti inima iti dau dragostea!




Statusuri faine nr.10:
>
dnd taci din poet




Statusuri faine nr.11:
>
am ivatat 2 cuvinte cand eram mic so bac so scot




Statusuri faine nr.12:
>
A iubi e bine...dar sa sti pe cine.....sa nu spui iubit....la orice tampit;)





bY***ViSSuRRi CoLLoRRaTTe***




Statusuri faine nr.13:
>
vrei note mari la scoala?????culcate cu catalogu....ce mai astepti???




Statusuri faine nr.14:
>
ma trezesc cu tn in gand...adorm la chipul tau visand...dat uh n-ai vrut sa fii al meu....chiar daca esti dragostea mea....acum cand te iubesc...te rog nu spune nu...doar pt tn mai traiesc ...te rog iubestema si uh!!!:X:D




Statusuri faine nr.15:
>
sufera cel ce iubeste,cel iubit isi bate joc...




Statusuri faine nr.16:
>
sunt`h o dulshe:X~~SnT. o fina:)~~snt.papusha din vitrina:>



by =>alExYa




Statusuri faine nr.17:
>
ash vrea sa iti spun cat de mult te besk sa iti spun in fiekre zi k te doresc sa te alint mah pisoiash sa fi un ingerash sa ma pazeshti zi shi noapte sa fi deschis pt mne k o carte sa ma alintzi printzesik frumushik scumpik shi mik sa fiu yo iubirea vietzii tale sa nu ma lashi sa cad in bratele altuia sa nu ma lashi sa ma fure sa nu lashi pe nimeni sa imi otraveask inima cu o alta iubire sa imi umpli sufletu de fericire




Statusuri faine nr.18:
>
Un tantar si o musca se lovesc in zbor.

Musca: - Ce fai maci?

Tantaru: - Mut fuste




Statusuri faine nr.19:
>
sunt machiata,rujata,frumoasa dar ciudata....uita-te ochii mei si spune-mi ce vezi..




Statusuri faine nr.20:
>
o iubire oarba, dar eu vad



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu