Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
intr-o noapte de iarna o sa vreau sa fiu a ta

knd afara o sa ninga cu fulgi mari

iar in casa lumanarile ne vor inconjura

voi fi a ta vei fi al meu vei fi in mine voi fi in tine

te voi saruta te voi mangaia

voi plange iar lacrimile mele

vor fi pt k esti primul din viata mea

si iti voi spune nu te voi uita nicicand iubirea mea




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
fericirea tu mi.ai luat.o atunci [:-




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Ion:sa-ntunecat in camera,,,

Vasile:dap ce ai stins lumina boule??




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Care e culmea nesimtirii?

Sa spargi geamu la primarieq piatra si sa bati la usa sa o ceri inapoi=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Live to hear...Live to feel...Feel what you hear...:X:X:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
pupa`ma far`sa vrei`




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
colo sus in cimitir stau mormintele in sir daca faci misto de mine fac un loc si pentru tine!




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
va veni o data timpul cand toate le vei uitat dar aceasta amintire iti va sopti prezenta mea...




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
te yubesk te doresk si sa sti ca nu glumesk:X:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
de 30 de ori pe luna de 7 ori pe saptamana si o data pe minut asi vrea sa te sarut




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
dnd sunt ocupat(marsi de aici)




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
sperma cade dinspre cer...si bula cica hai dupa avion sa-l prindem:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
daca tu esti plecata eu ce sa fac?




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
m`am gandit sa nu mai ma gandesk la gandul kre ma pus pe ganduri sa nu mai ma gandesc la tn




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
nu te deranja sa m,a deranjezi..




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
dnd fardez pesti ;)




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
N-am de gand sa stau in preajma ta

Mult rau mi-ai facut ca sa mai pot sta,

Nu te mai ruga de mine,degeaba speri,

Nu vreau sa mai am de-a face cu tine.

Refuz sa fiu proasta de alta data,

S-a terminat, in sfarsit traiesc,

Sunt fericita, nu te mai iubesc,

Nu vreau sa mai stiu cine esti,

Nu vreau sa mai stiu cum zambesti,

Nu vreau sa te mai vad in fata mea,

Dispari din calea mea, din viata mea




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
DragA mEa iUbITa lA cAP tACAnITA tE aSTEpT lA iNTrARE cU uN sIcRiU sI o lUmINare




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Si daca nu-ti mai trebuie dragostea mea,si daca nu mai ai nevoie de ea n-o arunca asa,mai bine pune-o intr-un loc cu multa lume pe o strada aglomerata sau intr-o saka de cinema poate o gaseste cineva si are nevoie de ea !




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
grea e viata de fetitza.....cnd n-ai cui sa dai guritza:-*,dar totusi....mai grea e de baiat...k tre sa dormi singur in pat=((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu