Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
dUtE LeNt sHi vI




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Sunt doar un om .Un visator..Sunt Doar Un Om Ce Te Iubeste Enorm ::::::x"




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
akm pe boone caut baietzi dragutzi EMO!!!!fara exceptzii doar dak ejti SUPER dragutz ia id emo_girl_love_adyy




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Enstein.....a murit....Newton....a murit.....nici eu nu ma simt prea bine




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Eu vampir, Tu dracula,

Eu sug sange, Tu sugi p**a,

Eu cais, Tu lamaie,

Eu dau fructe, Tu iei M*ie




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
am citit ca fumatul dauniaza si mam lasat de fumat




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
as face orice ca sa te am langa mine,dar tu maignori.orice sms de dragoste tias trimite tu zici ca imi bat joc de tine ,dar nu e asa.va veni ziua in care vei ajunge tu EU




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
prea dulce sa fiu light :D




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Mi-e dor de ochi tai ce straluceau atunci cand ma uitam in ei/Mi-e dor de chipul tau senin,cemi aduce caldura in sufletul meu/Mi-e dor de sarutarea ta.ce ma face sa merg intr-o lume noua/Esti departe de mine,ma gandesc in fiecare clipa la tine/Doar stelele si luna iti pote soune cat de mult TE IUBESC/Mi-e dor de tine si as vrea pe cer sati scriu TE IUBESC/Mi-e dor sa ma atingi usor,ca atunci cand ne iubeam pana in zori/Recunosc mea fost teama sa te iubesc/Dar nu-i tarziu langatine sa fiu.Mi-e dor de tine........ionut




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
De fiecare data cand te vad inima rasare , de fiecare data cand te sarut inima imi bate mai tare, de fiecare data cand iti zic ca te iubesc inima mea bate si mai tare , de fiecare data cand imi zici ca ma urasti iubirea ma dispare !!1




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
ingerasul meu.......nju lasa o ''tarfa'' sa vb in locul meu........:X:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Zambeste celor ce te urasc sa simta ura ta

Zambeste celor ce te iubesk sa simta dragostea ta

Iar dak intr’o zii cei pe kare ii iubesty te vor trada….

Zambeste-le sa simta indiferenta ta! By RaLuCa M..




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
foaie verde solzi de peste uite prostul cum citeste.




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
yOo YoO yOo stau la birou si vad un bou la ce am scris YoO yOo YoO:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
viatza fara culoare nu are niki un sens...la fel k ziua fara soare.la fel k noaptea fara luna...




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Organul sexual masculin solicita o crestere salariala din urmatoarele motive: 1. trebuie sa lucreze din greu 2.lucreaza la mare adancime 3.trebuie sa lucreze cu capul in jos 4.nu are ventilatzie sau aer conditzionat la locul de munca 5.trebuie sa lucreze intr-un mediu cu umiditate mare 6.lucreaza la temperaturi inalte 7.nu are weekend-uri si nici vacantze 8.nu are liber daca presteaza ore suplimentare 9.poate contacta boli profesionale: Cererea i-a fost refuzata din urmatoarele motive: 1.nu munceste 8 ore neintrerupt 2.nu satisface toate cererile 3.nu are studii 4.dupa o scurta perioada de activitate, adoarme la lucru 5.nu dovedeste fidelitate fatza de locul de munca 6.iese la pensie prea devreme 7.nu lasa locul de munca curat dupa ce termina treaba




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Dragostea sub toate formele ei este drmul unic ce duce spre puritatea morala:x tEiUbEsC:(iUlI




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Asa te vreau printesa rara

Sa imi faci noaptea mai usoara

Sa pot sa ma impac cu-n gand

Ca n-o sa ne vedem curand......by onyk




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
nada



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu