Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

De-atâta alergat după noroc,AM TRANSPIRAT SUB LIMBĂ!




Statusuri fitoase nr.2:

stau picior peste picior.

fumez Kent si beau lichior,

cand la tine ma gandesc,

MA-NGROZESC!!!!




Statusuri fitoase nr.3:

Ce poti face azi nu lasa pe maine, lasa pe poimaine ca poate nu o sa mai fie nevoie.




Statusuri fitoase nr.4:

Asa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot! acuma citeste fara animale....




Statusuri fitoase nr.5:

ji acum e o super fata care incearca sa super reziste de la desparitzirea a super baiatului venit din super moldova care super mijto ia dat papucii in super drum spre super casa




Statusuri fitoase nr.6:

foaie verde solzi de peste uite prostu kum kiteşte!=))




Statusuri fitoase nr.7:

un barbat se duce la doctor.barbatul:domnule dr.cand imi atin burta cu degetula ma doare la fel si capu si pieptul am o boala rara?la care doctorul :nu !ai degetul fracturat:)):))=))




Statusuri fitoase nr.8:

in caz de incendiu citestemi statusul pana la capat... numai in caz de incendiu boule/vaca




Statusuri fitoase nr.9:

imi caut jumatatea dar o vreau intreaga !!!




Statusuri fitoase nr.10:

ma uit la cer te vad pe tine m auit la LUNA TE VAD PE TINE MA UIT LA STELE TE VAD PE TINE DA DATE DREAKU DIN FATA MEA




Statusuri fitoase nr.11:

cine ma iubeste ma iubeste asa cum sunt




Statusuri fitoase nr.12:

te iubesc dute draqu ca glumesc:))




Statusuri fitoase nr.13:

daca vei mai scrie mult o sa mori ca mihai eminescu




Statusuri fitoase nr.14:

Am luat-o razna ....promit sa -o dau inapoi




Statusuri fitoase nr.15:

*Eminem meeting Chuck Norris*

Eminem:I'M NOT AFRAID

Chuck Norris:I LOVE THE WAY YOU LIE




Statusuri fitoase nr.16:

Întreabarea care şi-o pune zebra în fiecare dimineaţă???

ea e albă cu dungi negre sau e neagră cu dungi albe!!!!!




Statusuri fitoase nr.17:

mata

supra=tu

tactu




Statusuri fitoase nr.18:

fratilor asta nui status si sa nu ma injurati asta e un svr de cs serios cs.xpandgames.in cs.xpandgames.in/forum incercati svr




Statusuri fitoase nr.19:

juliet-o unde esty?....iubyrea mea dragostea mea.....nu mai pot respira...




Statusuri fitoase nr.20:

Cand viata iti da lamai,stoarce-le in ochii oamenilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu