Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

daca ma iubesti da pop,dak ma iubesti da inimioara,dak ma parasesti da mai multe buzz'uri k sa imi dau seama :)))) by bianca :*




Statusuri funny nr.2:

culmeaaaa,,zgarcitilor:sa duci prezervativul la vulcanizare.:P:P




Statusuri funny nr.3:

Cum imparti o basina in 5?.... Te besi intr-o manusa!!!




Statusuri funny nr.4:

Baiat cu masina,caut fata cu benzina =))




Statusuri funny nr.5:

dragul meu iubit tampit

iti trimit din departare

un cosciuc s-o lumanare

si in semn q te iubesk

in groapa eu te trandesq




Statusuri funny nr.6:

......_|_.......




Statusuri funny nr.7:

dragul meu iubit cartof nenorocit ,afla de la mine ca da draci-n tine -by deea andreea ;)




Statusuri funny nr.8:

dnd cautama la paine daca nu ma gasesti la paine cautama la oua.:))




Statusuri funny nr.9:

ursul avea o berarie si inauntru state o vulpe un sarpe si un iepure cereau pe datori.URSUL le zice va dau la toti 4 beri s imi souneti cati pomi sunt afara,si daca ghiciti va dau toata berea daca nu plecati.ii da la vulpe,bea si zice:ba eu vad 3 pomi.ursu zice:pleaca acas ca e un pom.bea sarpele si zice:ba eu vad 4 pomi.il goneste si pe el bea iepurele si zice:ba eu vad un pom.ursu recunoaste si i da toata berea.cand pleaca iepurele acas i zice la urs:ba ursule unde d*acu ma duc eu prin padurea asta acasa




Statusuri funny nr.10:

Sti ce ar sta bine pe tine?.....eu :))

...by kitty4u_eu...




Statusuri funny nr.11:

Io am net da i astept paia sa imi bage si intrenetu By: AnDr331




Statusuri funny nr.12:

Femeile urite ar trebui impuskate, ka ne sperie!




Statusuri funny nr.13:

un inspector vine la spitalu' de nebuni,iar directorul spitalului tocmai testa cativa nebuni si ii spune inspectorului:"cum golesti o cada plina cu apa, avand la indemana o cana si o lingura?"inspctoru':"simplu iei cana si...."directotu':"nu scoti dopul, vreti un pat la fereastra sau la perete?"




Statusuri funny nr.14:

Ma uit la luna nui..ma uit la stele stele nus..ma uit la tine cand esti goala..ma uit la p... nu se scola :)))




Statusuri funny nr.15:

Fetele imi bat la geam..Nu aud am termopan!




Statusuri funny nr.16:

DaK n'ar fi fete.......

Ce ar face baietzii?

S'ar plimba pe strada....

Sarutand peretzii















°Jojo°




Statusuri funny nr.17:

Hei iubi ,ce mai faci ? deci cati ani ai ? deci cum te cheama ? te rog fate ca ma placi , ca sa vina iubitul meu sa ne impacam !

-Dc ?

-Pai noi ne-am despartit !!!!

-ooo.... Ce pacat ! dar eu am deja o iubita ...

- Ce ?

pai vine acum... uiteo !!!!

-I-a vino tu cu mine la baie .

-Dc ?

-Doar vino !!!! si iti voi explica!

-Ce ?

-Ai incurcato!




Statusuri funny nr.18:

Foaie Verde Puisor U Dai BUZZ! Eu Dau Ignor




Statusuri funny nr.19:

cruci,biserici,niezai...moama ce credincios sunt




Statusuri funny nr.20:

te iubesc te doresc dute dr**u ca glumesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu