Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

۞۞




Statusuri de viata nr.2:

Indiferenta ta ma omoara....mai bine ma omor eu innainte sa ma prinda ea




Statusuri de viata nr.3:

Broasca Verde ;)




Statusuri de viata nr.4:

Liga campionilor interzisa copiilor :)):)):)):)):))




Statusuri de viata nr.5:

Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri…




Statusuri de viata nr.6:

Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi…




Statusuri de viata nr.7:

Capul tau privit la luna seamana cu un cap de p**a




Statusuri de viata nr.8:

colo sus in cimitir

stu mormintele in sir

daca ai ceva cu mn

faEu vampir, Tu dracula,

Eu sug sange, Tu sugi p**a,

Eu cais, Tu lamaie,

Eu dau fructe, Tu iei M*ie k un lok si pentru tine




Statusuri de viata nr.9:

opriti planeta...vreau pe soare:))




Statusuri de viata nr.10:

pot sa rad :)))




Statusuri de viata nr.11:

Floare alba de cucuta

Ploua apa-n beci

Yo imi trag chiloti

Si ma duc la meci




Statusuri de viata nr.12:

dak mai parasi pt o alta fata ,mas muta departe si tias trage un pumn printro scrisoare de dragoste k sa nu uiti kam fost impreuna




Statusuri de viata nr.13:

munca nu a omorat niciodata pe nimeni.....dar de ce sa risc....dati un vot plsss...




Statusuri de viata nr.14:

-Sa mor eu!

-Sa mori tu?

-Murim cu totiii...:))




Statusuri de viata nr.15:

cum tii un prost in suspans? bravo ai castigat




Statusuri de viata nr.16:

y lovwe you y like you ai need you ai vrea tu :)):)):)):)):))




Statusuri de viata nr.17:

pe o starada lunga scurta se ducea un om venind shin tacerea lui profunda lauzeam borborosind




Statusuri de viata nr.18:

dragul meu iubit drag si zapacit te iubesc si te ador ca pe un pui de cioara chior si-ti trimit din departare numai oale si ulcioare si ca semn ca te iubesc pe toate-n cap ti le trantesc




Statusuri de viata nr.19:

Grabestete incet daca vrei sa intarzii la timp!




Statusuri de viata nr.20:

einstein e mort ... newton e mort...iar eu cred ca am porcina!!!({[sergio:*)}]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu