Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

Oamenii de calibru' tau stau izolati,....mediteaza!

Tu ce draq cautzi la ora asta-n klub?




Statusuri fitoase nr.2:

iubi,cand intri, da-ti doua palme si iesi :X:>:>:>




Statusuri fitoase nr.3:

Prinde-m-ai cu tine-n pat........! ;))




Statusuri fitoase nr.4:

Destinul meu ................e sa fiu raza de lumina pt mintile intunecate ale idiotilor !




Statusuri fitoase nr.5:

Ma uit la luna si luna e superba..Ma uit la tine..Si..Si mai bine ma uit din nou la luna..




Statusuri fitoase nr.6:

Nu vreau sa ma plang ca viata-i un chin

Si nici nu stau s-o inec in sticle de vin

Recunosk, prin viata vreau sa trec mai usor,

Vreau sa simt k traiesk inainte sa mor!




Statusuri fitoase nr.7:

Nu fii trist....si sa nu crezi ca nu-i mai pasa nimanui de tine!

Incearca numa' sa nu-ti platesti vreo doua, trei rate la banca.......si ...





































































inceraca




Statusuri fitoase nr.8:

suparat esti,....dar degeaba suparat....

faci k crocodilul EMO cand suna la fabrica de posete...!




Statusuri fitoase nr.9:

nu te bate gandul cum te bate el(steven segal):))=))




Statusuri fitoase nr.10:

Magarusul meu fantastic,

Poarta hainele de plastic,

Joaca Hip-Hop pe calcaie

Si bea bere cu lamaie!




Statusuri fitoase nr.11:

clasa mea e cea mai tare, jaluzele rupte are, scaune scrise cat vrei iar baietii se cred zmei;

ne jukam pe telefoane, komentam la profesoare, catalogu-i plin de 4 si e vai de el saracu :))




Statusuri fitoase nr.12:

tqre




Statusuri fitoase nr.13:

Inger ingerasul meu

Da`mi vacantsa tot mereu

Fa din doua un semestru

Fa din mine un maestru

Fara scoala , fara teme

Fara mate si probleme

Nota`i mik fa`o mare

Si absentsele sa zboare

Daca nu esti tocilar

Da mai departe makr`.!

:-j




Statusuri fitoase nr.14:

N-aveai cum sa gusti poanta;.....soarta unei glume depinde de urechea celui care aude......nu de limba celui care o spune!




Statusuri fitoase nr.15:

plekt




Statusuri fitoase nr.16:

Vine Bula de la sc:

-tata, am luat 4 la mate!!! ii trage taica'su o bataie

A doua zi:

-tata, am luat 4 la fizica!!! ii trage taica'su o bataie iar

A treia zi:

-tata, am luat 4 la romana!!! ii trage taica'su iar o bataie amara...

A patra zi:

-tata, am luat 10 la muzika!!! iar il bate ta'su

dar tata, am luat 10!

-dupa ce ca nu inveti la mate, fizica , romana si ce mai stiu, eu iti mai arde si de cantat!!!! :)) :))




Statusuri fitoase nr.17:

zi una zi doua ia cine citeste sa ma ia de par care e destept sa citeasca sa imi faca papucii ziua toata :)) votati-ma




Statusuri fitoase nr.18:

Daca puricii ar fi luminosi Moldova s-ar transforma in Las Vegas...




Statusuri fitoase nr.19:

Doua oltence, colege de banca, in timpul tezei la fizica. Una sopteste, usor agitata, catre cealalta:

– Auzi , nu mi-e clar la problema asta cu vitezele, cat fu T1 la tine?

– Pai… cam zece minute, cred…




Statusuri fitoase nr.20:

IN AFAR' DE MN NU MAI E NIMENI

IN AFAR' DE MN NU MAI EXISTA NIMENI

CA MN NU-I NIMENI

DA' CA TN CINE-I?

BABA-CLOANTA???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu