Statusuri:funny

Statusuri funny nr.1:

Fugi de'aicea,vino-n coace...Fii cuminte, nu-mi da pace...




Statusuri funny nr.2:

Doi caini se plimba prin deshert....la un moment dat unul dintre ei zice :

-Daca nu gasesc un pom , fac pipi pe mine..=))




Statusuri funny nr.3:

am stat mai toata ziua sa ma gandesc la statusul acesta:)):))




Statusuri funny nr.4:

As vrea sa-ti zik:

Ma simt chiar mult mai bine fara tine,

Si nu te mint de data asta, nici un pik!




Statusuri funny nr.5:

Is cu vaca pe campie .......de tine fak bascalie...




Statusuri funny nr.6:

BrB sparg proteza lu bunicu




Statusuri funny nr.7:

spune-i stop cand te streseaza...spune-i ca exagereaza...nu intelege, abereaza...spune-i pa si se calmeaza




Statusuri funny nr.8:

cand era bunica fata nu se manca ciocolata nu se gaseau telefoane nici femei cu silicoane




Statusuri funny nr.9:

decat in RAI singur mai bine in IAD cu prietenii ;)




Statusuri funny nr.10:

o iubesk la nebunie...si ce daca...ei macar nici nu ii pasa....




Statusuri funny nr.11:

nicaieri nu-i ca acasa dar mai bine-i la hotel




Statusuri funny nr.12:

stii....eu te iubesk,.......nu mai pot sa tac ,trebuie sa-ti spun tot adevarul,imi este foarte rau fara tine, ma chinui,...nu-mi pot inchipui viata mea fara tine,.......esti sensul vietii mele,.......a spus iepurele unui morcov şi l-a halit :D :D :D




Statusuri funny nr.13:

Si talent

Si stil Armani,

Ca sa moara toti dusmanii;

Si talent

Si stil Versace

Joaca-ti viata cum iti place :D




Statusuri funny nr.14:

dau 100000 de euro daca nu citesti acest status




Statusuri funny nr.15:

de iubesc pana la stele ca pe-o carpa de podele:D




Statusuri funny nr.16:

eu sunt fricos, tu esti mucos, io's tigan, u moldovean, nu ne potrivim, da ne cam mahnim...




Statusuri funny nr.17:

foaie verde siminoc eu dau buzz tu dai ignor




Statusuri funny nr.18:

Gigele, dc plangi ?

- M-a batut tata de 2 ori: odata cand i-am aratat carnetul iar a doua oara cand i-am spun ca era carnetu lui




Statusuri funny nr.19:

celcarecitesteastaecelmaitareprost




Statusuri funny nr.20:

intr-o zi apare o bila din spatiu; spune unu: "hei, poate-i alcool, poate-i rom,.... celalalt spune: "rasistule" apoi zice primul: "poate-i tuica, poate-i vin, poate-i pipi de rechin"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu