Statusuri:fitoase

Statusuri fitoase nr.1:

sa ma prezint...



arareori sentimental,.....traiesk mushcand din virtual....



TUUU?




Statusuri fitoase nr.2:

Badea Gheorghe in tren, in acelasi compartiment cu doi tineri foarte pisicosi.

Fata: Dragul meu, dar ce ma doare gitutul.

Baiatul: Pot sa te pup, draga mea?

O pupa.

Baiatul: Te mai doare, draga mea?

Fata: Nu, puisor, multumesc.

La Cluj, fata: Dragul meu, ce ma doare capsorul.

Baiatul: Pot sa te pup draga mea?

O pupa.

Baiatul: Te mai doare, draga mea?

Fata: Nu ma mai doare, puisor.

La Brasov, Badea Gheorghe, dupa ce-si aduna ideile il intreaba pe baiat:

Auzi domnule, da’ la hemoroizi nu te pricepi?




Statusuri fitoase nr.3:

vine mata dupa tine si tactu dupa mine uite ,......




Statusuri fitoase nr.4:

Shtii ce-mi place la tn?...

Ca eshti proasta shi nu vezi ca ma folosesc de tn P:D:D:D:D:D:D:D:D




Statusuri fitoase nr.5:

prea multe intrebari,..si prea putine raspunsuri




Statusuri fitoase nr.6:

esti frumoasa k o stele, tu miai rupt inima-n doi, toate sufletele mele bate pentru tu si noi!







m-as duce sa ma-ntorc




Statusuri fitoase nr.7:

Cine stie carte are 4 ochi, cine nu stie, are 2, ca oamenii normali.




Statusuri fitoase nr.8:

Te ubesk, ejthi viatza mea ,...

da' mai bine-ai face sa dispari din ea,...




Statusuri fitoase nr.9:

vad o aratare cu mecla de cersetos




Statusuri fitoase nr.10:

esti prost




Statusuri fitoase nr.11:

sunt pe val,sunt pe deal, ma dau pe derdelus si'n ultimul hal




Statusuri fitoase nr.12:

Am intrat in casa vecinei;

Ea a spus ca nu-i nimeni acasa

SI CE CREZY C-AM VAZUT??

:"nImeNI MaNcA seMINTe Pe CANAPEA"|




Statusuri fitoase nr.13:

Pitpalac intr-un copac mie-mi vine sa ma ..calule, dragutule, mie-mi vine sa ma ....baietii lu' nea ilie faceau baie si se scarpinau la ....coana mitsa biciclista a cazut si si-a rupt...pitpalac.......si asa mai daparte pana te plictisesti




Statusuri fitoase nr.14:

Ati vayut filmele: "Doi scheleti se trag de piele", "Aventura unei basini pe fundul marii", "Un avion la bariera" :D




Statusuri fitoase nr.15:

statusurile de aici sunt naspa asa cum zici :))

li-o inventat, li-o scuturat,... du-te ... ca-s naspa:(|)

:))




Statusuri fitoase nr.16:

ma iubesti??

atunci eu nu te iubesc:))




Statusuri fitoase nr.17:

Culmea prostiei: Sa impingi pe o baba pe scari si sa-i spui de ce grabeste




Statusuri fitoase nr.18:

de ce plang,....de fraiera,....

ar trebui sa fak chef k-am scapat de tineeee...




Statusuri fitoase nr.19:

ma uit in soare, te vad pe tn,... ma uit la stele, tot pe tn te vad, ma uit in departare,... iarasi te vad ........DA' MAI DUTE DRq...,K NUMAI IN FATZA MEA STAI!!!




Statusuri fitoase nr.20:

dupa trei saptamani de scoala, profesoara il intreaba pe bula:

-bula, de ce nu ai venit trei saptamani la scoala?

-pai,in prima saptamana i-a cazut o caramida in cap lui mama si a trebuit s-o inmormantam,in a doua saptamana i-a cazut o caramida in cap lui tata si a trebuit sa il inmormantam si a treia saptamana i-a cazut o caramida in cap lui bunicu' si a trebuit sa il inmormantam.

-si tu ce faceai, bula?

-stateam pe acoperis si aruncam cu caramizi:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu