Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Intotdeauna intr-o relatie ........ Sufera cel ce iubeste...... Iar cel iubit isi bate joc :((




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Tu ?te-ai mai?? de cand eu ?te-am ???Eu ?nu m-am mai?? dar parca ? m-as ..?,hai ?sa ne?? ,ca si eu ?te-as??!!!

..:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
ignore de vanzare...daca doritzi dati BUZZ




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
ti-as spune ca te iubesc... dar n-as putea* de cate ori te privesc imi zici ca n-ai de gand sa ma iubesti.




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Mie dor de tine marturisesc,mie dor de tine si as vrea sa=ti scriu pe cer TE iubesc,mie dor sa ma atingi usor...ca si atunci cand ne iubeam pana in zori:Xby gyny:X;)




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
nimeni nu`i perfect dar u crezi k na-ai ni ci un defct




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
dnd f.t vaca




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
cand iubesti ai grija pe cine iubesti nu crede tot ceti spune sunt vorbe varsate in vint spaniola madrid




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
aveti nevoie de un baiat, mai ales fetele, kiar nu vreau baieti :))




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
Am visat azi noapte k u mai parasit,dar knd mam trezit am vazut k totul a foat doar un vis....




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Sunt invidiata de atatea zdrentze....care se uita in oglinda si se cred printzese............;x.....[georgy_georgyana10]....




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
hei gajik...vii cu n la un suc?dar la punga k nu am bani d suc la pahar.....:))




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Fii asa cum vrei...nu lasa pe altii sa te domine...




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
cand amintirile dor apar lacrimile si ma dobor:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Cand iubesrti....In jurul tau se creaza o lume plina de fantezii,poezii,ceva inedit

Cand esti ranit.....Iti dai seama k doar ai dormint si ai visat un vis ireal,neadevarat




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
daka mi-as dori cva ...stiu exact ce ash vrea...sa ajung in inimioara tah...unde intodeauna este nea...pe kre o s-o topesc...si in dar o sa primesc un pupik...pe al mew botik...:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
a ars si nu a ramas din el decat amintirea prea rece si trista,o simpla cenusa a unui timp fara nume a unui popas fara urme..si-atat..




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Cea mai grea lovitura in sufletul meu,

Este sa ma simt in plus acolo unde...

Altadata eram totul!




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
cine se trezeste de dimineata, doarme mai putin



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu